Udział TVN w oglądalności w listopadzie wzrósł do 18,5 proc.

Pod względem oglądalności ogółem udział TVN w listopadzie 2009 roku wzrósł rok do roku do 18,5 proc. z 18,4 proc. Stacja znalazła się na drugim miejscu w zestawieniu, po TVP1.

Liderem rynku telewizyjnego pod względem oglądalności ogółem w listopadzie 2009 roku była TVP1, która zanotowała jednak spadek udziału w rynku do 20,0 proc. z 22,3 proc. Na trzecim miejscu w rankingu jest Polsat z 15,6-proc. udziału wobec 14,8 proc. rok wcześniej.

Znajdująca się na czwartym miejscu TVP2 zanotowała spadek oglądalności do 14,9 proc. z 16,90 proc. rok wcześniej.

W tzw. grupie komercyjnej - wśród osób w wieku 16-49 lat - w listopadzie 2009 roku liderem był TVN, którego udział spadł do 19,3 proc. z 19,5 proc., a w peak timie zmalała do 22,6 proc. z 22,8 proc. Na drugim miejscu w tej grupie jest TVP1, której udział zmniejszył się do 16,6 proc. z 18,9 proc.

Reklama

W peak time (18.00-23.00) w listopadzie udział kanału TVN wzrósł do 22,5 proc. z 22,3 proc. W tym czasie oglądalność Polsatu wzrosła do 16,8 proc. z 16,6 proc., TVP1 spadła do 19,9 proc., a TVP2 zmniejszyła się do 16,4 proc.

W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta 100 tys. plus) udział kanału TVN całodobowo spadł w listopadzie do 24,3 proc. z 25,4 proc., a w peak timie zmniejszył się do 29 proc. z 30,3 proc. rok wcześniej.

W przypadku Polsatu całodobowo udział w grupie komercyjnej wzrósł do 18,7 proc. z 17,5 proc., zaś w peak timie zwiększył się do 19,6 proc. z 18,9 proc. TVP1 zmniejszył udział całodobowo do 16,6 proc. z 18,9 proc. przed rokiem, a w peak-timie do 17,4 proc. z 19,2 proc.

Czytaj również:

Czy TVN łamał polskie prawo?

Siedmiu chętnych na katolicką telewizję

ZOBACZ AUTORSKĄ GALERIĘ ANDRZEJA MLECZKI

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: TVP1 | TVN SA | proca
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »