Udział TVN w oglądalności wynosił 15,48 procent

W dniach od 2 do 8 kwietnia udział TVN w oglądalności wyniósł 15,48 proc. wobec 15,73 proc. tydzień wcześniej. W przypadku Polsatu udział w oglądalności wyniósł 14,95 proc. wobec 14,63 proc. przed tygodniem - wynika z szacunkowych danych firmy Nielsen Audience Measurement.

W poniższej tabeli prezentujemy tygodniowe udziały w oglądalności dziesięciu najpopularniejszych stacji telewizyjnych w dniach 02.04-08.04.

Reklama
Stacja    bieżący tydzień (proc.)  poprzedni tydzień (proc.)
TVP1                        15,15                      15,64
TVP2                        12,79                      12,17
Polsat                      14,95                      14,63
TVN                         15,48                      15,73
TVP Info                     3,41                       3,94
TVN24                        2,78                       2,89
TVN7                         2,15                       2,11
TV4                          2,67                       2,13
Puls                         2,07                        2,2
Polsat 2                     1,17                       1,18

Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+.

- - - - -

W dniach od 2 do 8 kwietnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 18,99 proc., co oznacza 67,05 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie 17,75 proc., czyli wpływami rzędu 62,69 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 27,95 mln zł, czyli 7,92 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 19,32 mln zł, co daje 5,47 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 8,9 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,52 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 353,13 mln zł wobec 392,24 mln zł tydzień wcześniej.

Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i bądź na bieżąco z informacjami gospodarczymi

PAP
Dowiedz się więcej na temat: tydzień | TVP | Polsat | TVN SA | udziały
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »