UPC notuje 25-proc. wzrost

Operator kablowy UPC Polska podał w komunikacie prasowym, że na koniec 2009 roku z usług UPC korzystało 1.090.500 klientów, w tym 229.400 abonentów telewizji cyfrowej UPC, 460.600 internetu i 183.900 telefonu.

Operator kablowy UPC Polska podał w komunikacie prasowym, że na koniec 2009 roku z usług UPC korzystało 1.090.500 klientów, w tym 229.400 abonentów telewizji cyfrowej UPC, 460.600 internetu i 183.900 telefonu.

UPC pozyskało w ciągu roku ponad 150.000 klientów telewizji cyfrowej, 72.600 klientów usługi internetowej, a liczba abonentów usługi telefonicznej UPC zwiększyła się o 36.600, co stanowi blisko 25 proc. wzrost.

UPC Polska jest wiodącym dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajdują się ponad 2 mln gospodarstw domowych w dziesięciu największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc., wiodącego, międzynarodowego operatora telewizji kablowej.

Reklama
INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: UPC Polska | wzrosty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »