Wakacje.pl chcą zwiększyć przychody

Portal Wakacje.pl w 2006 roku chce utrzymać 200-proc. dynamikę wzrostu przychodów podobnie jak w 2005 roku. Wakacje.pl nie wykluczają wejścia na warszawską giełdę - poinformowała w Marta Radzicka, rzeczniczka prasowa portalu.

Portal Wakacje.pl w 2006 roku chce utrzymać 200-proc. dynamikę wzrostu przychodów podobnie jak w 2005 roku. Wakacje.pl nie wykluczają wejścia na warszawską giełdę - poinformowała w Marta Radzicka, rzeczniczka prasowa portalu.

"Portal będzie się starał utrzymać 200-proc. dynamikę wzrostu" - powiedziała Radzicka. Przychody ze sprzedaży (jako wartość sprzedanych wycieczek zagranicznych) wyniosły 28,6 mln zł w 2005 roku wobec 16,7 mln zł w 2004 roku, natomiast zysk wyniósł 577,5 tys. zł w 2004 roku. "Zysk w 2004 roku wzrósł o 330 proc. w stosunku do 2003 roku" - powiedziała Radzicka.

"Jeśli chodzi o zysk netto za 2005 rok mogę jedynie powiedzieć, że będzie dużo wyższy niż w ubiegłym roku, i że będzie to porównywalna dynamika" - dodała. Michał Kaczorowski, prezes portalu poinformował, że Wakacje.pl rozważają różne ścieżki rozwoju firmy. "Bierzemy po uwagę zarówno wejście na giełdę, jak i możliwość pozyskania inwestora strategicznego. Jesteśmy w trakcie rozmów i żadnego wariantu nie wykluczamy" - powiedział Kaczorowski.

Reklama

Portal Wakacje.pl powstał w 1999 roku i jest krajowym liderem w sprzedaży wczasów i wyjazdów zagranicznych. "Liczba użytkowników portalu w sierpniu 2005 roku wyniosła 316 tys., a dla porównania w styczniu 2006 roku było to 290 tys. Na uwagę zasługuje fakt, że zima jest raczej martwym okresem, jeśli chodzi o branżę turystyczną" - powiedziała Radzicka. Portal poza działalnością internetową rozpoczął działalność offline i do tej pory uruchomił dwa punkty sprzedaży, w Olsztynie i Gdańsku. "Ma powstać cała sieć punktów sprzedaży, głównie w województwach, gdzie dostęp do internetu szerokopasmowego jest wciąż niewielki, jak w warmińsko-mazurskim" - powiedziała rzeczniczka. "Chcemy uruchomić jeszcze co najmniej trzy punkty sprzedaży" - powiedział prezes. W planach średnio- i długoterminowych portal nie pomija rozwoju wielokanałowego kontaktu z klientem tzw. contact center.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: przychód | chciał | portal
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »