YouTube rośnie jak na drożdżach

Liczba reklamodawców na YouTube zwiększyła się o ponad 40 proc. w ciągu ostatniego roku. Znane marki w ten sposób docierają do konsumentów młodego pokolenia - napisał Financial Times.

Liczba reklamodawców na YouTube zwiększyła się o ponad 40 proc. w ciągu ostatniego roku. Znane marki w ten sposób docierają do konsumentów młodego pokolenia - napisał Financial Times.

Liczba reklamodawców na YouTube zwiększyła się o ponad 40 proc. w ciągu ostatniego roku. Znane marki w ten sposób docierają do konsumentów młodego pokolenia - pisze Financial Times.

Reklamodawcy z listy stu największych spółek wydali 60 proc. więcej na reklamę w YouTube niż w poprzednim roku - podała spółka w przeddzień wideokonferencji, która ma się odbyć w Los Angeles.

Choć video portal należący do Google nie podał liczb, prezes finansowa Google'a Ruth Porat mówiła ostatnio o znaczącym wzroście przychodów YouTube.

Reklama

Portal korzysta z rosnącej aktywności pokolenia 18-34 latków na YouTube.

Rynek cyfrowego video wzrósł w zeszłym roku o 52 proc. do 5,8 mld dolarów - podaje firma badawcza E-Marketer. Oczekuje się, że w tym roku wzrośnie o 34 proc. do 7,8 mld dolarów.

YouTube ma około 19,3 proc. tego rynku i ma zamiar zwiększyć swój kawałek tortu do 20 proc. w tym roku. Będzie musiał jednak stawić czoło konkurencji ze strony Facebooka, Twittera i Snapchata, które także chcą położyć większy nacisk na reklamę video.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: YouTube
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »