Z hurtowni na... wczasy do Egiptu

Hurtowa sieć handlowa Makro Cash & Carry weszła w... turystykę. Zaczęła sprzedawać wyjazdy do Egiptu.

Na taki krok zdecydował się na początek czeski oddział Makro Cash & Carry przy współpracy z biurem podróży Fischer i jego partnerami.

Co miesiąc zmieniać się będzie oferta pobytów nad morzem, weekendów w Europie, w spa lub wycieczek objazdowych. Pierwsza oferta jest zachęcająca - to wypoczynek w egipskiej Hurghadzie za kwoty znacząco mniejsze, niż w katalogach Fischera i na jego stronie internetowej. Makro Cash & Carry ma w Czechach ponad 800 tys. zarejestrowanych klientów.

W Czechach z ofertą turystyczną do swoich klientów wyszła wcześniej sieć handlowa Billa z grupy Rewe. W supermarketach sprzedaje od trzech lat wycieczki poprzez swoją spółkę-córkę ITS BillaTravel (jest w grupie Rewe Touristik, trzeci największy operator w Europie). Już po roku miała 10 tys. klientów, którzy latem jeździli do Chorwacji, Austrii i na Węgry, zimą zaś do Szwajcarii, Austrii i na Słowację. W drugim sezonie wprowadzono także wycieczki lotnicze.

Reklama

Makro Cash & Carry, część METRO Group, działa też w Polsce (od 1994 r.) na znacznie większą skalę, niż w Czechach (13 hal). Ma u nas 1,3 mln klientów, 30 hal i 9 Makro Punktów.

Krzysztof Mrówka

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: sieć handlowa | Czechy | turystyka | handel | wczasy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »