Interia.pl i Forbes.pl dołączyły do systemu partnerskiego TMefekt.pl

Pierwsze półrocze 2013 r. to dynamiczny rozwój systemu partnerskiego TMefekt.pl należącego do TOTALMONEY.pl - popularnej porównywarki finansowej. Z zaawansowanych porównywarek produktów finansowych, cen energii elektrycznej, pakietów TV, Internetu oferowanych przez tę platformę zdecydowały się już skorzystać takie portale internetowe jak: Forbes.pl, INTERIA.PL., eGospodarka.pl oraz serwisy internetowe wchodzące w skład grupy Media Regionalne

Pierwsze półrocze 2013 r. to dynamiczny rozwój systemu partnerskiego TMefekt.pl należącego do TOTALMONEY.pl - popularnej porównywarki finansowej. Z zaawansowanych porównywarek produktów finansowych, cen energii elektrycznej, pakietów TV, Internetu oferowanych przez tę platformę zdecydowały się już skorzystać takie portale internetowe jak: Forbes.pl, INTERIA.PL., eGospodarka.pl oraz serwisy internetowe wchodzące w skład grupy Media Regionalne

System Partnerski TMefekt.pl został uruchomiony w grudniu 2012 r. Narzędzia dostępne w TMefekt.pl korzystają z porównywarek oraz bazy produktowej porównywarki TotalMoney.pl. Program partnerski TMefekt.pl umożliwia wydawcom zarabianie na stronie internetowej lub blogu poprzez promowanie produktów i usług finansowych. Przewagą systemu jest udostępnienie partnerom atrakcyjnych narzędzi finansowych wzbogacających ich serwisy oraz dostęp do porównywarki cen energii elektrycznej która staje się coraz popularniejsza ze względu na możliwość zmiany dostawcy energii przez klientów.

Reklama

Atrakcyjność systemu dostrzegły popularne portale internetowe. W ostatnich miesiącach współpracę z TMefekt.pl rozpoczęły takie serwisy, jak INTERIA.PL, Forbes.pl, eGospodarka.pl oraz grupa Media Regionalne (właściciel takich serwisów jak regiomoto.pl czy wspolczesna.pl).

- Przy wyborze dostawcy dla naszego co-brandu agregującego oferty finansowe, decydujące znaczenie miało kilka aspektów. Do najważniejszych można zaliczyć: szerokie portfolio produktowe, czas wdrożenia systemu, funkcjonalność panelu administratora oraz oczywiście preferencyjne warunki handlowe. TotalMoney.pl spełnił wszystkie postawione przez nas wymagania. - mówi Artur Jakowicki, kierownik Działu Zarządzania Produktem Reklamowym w Grupie INTERIA.PL. - Dzięki tej współpracy pozyskaliśmy kolejnego wartościowego partnera, a przede wszystkim udostępniliśmy naszym użytkownikom platformę porównującą różnorodne narzędzia finansowe dostępne na polskim rynku - dodaje Artur Jakowicki.

Narzędzia oferowane przez program partnerski TMefekt.pl to nie tylko rozwiązania umożliwiające generowanie korzyści finansowych dla właścicieli stron www, ale także możliwość wzbogacenia treści serwisów pod kątem merytorycznym. Porównywarki dostarczają rzetelnych informacji na temat produktów i usług, a rankingi produktowe dziennikarzy TotalMoney.pl są chętnie udostępniane redakcjom serwisów współpracujących z TotalMoney.pl i TMefekt.pl.

- Portal Forbes.pl dzięki współpracy z TMefekt.pl został w ostatnim czasie wzbogacony o nowe funkcjonalności, dzięki którym użytkownicy naszego serwisu mogą w łatwy i przejrzysty sposób sprawdzić i porównać oferty produktów finansowych - takich jak kredyty, lokaty, leasingi a nawet stawki dostawców energii (dla domu i firm) czy ceny dostępu do internetu. Analizy i raporty TotalMoney.pl publikowane w Forbes.pl to naturalna konsekwencja współpracy obu redakcji - mówi Adam Rafalski, redaktor naczelny serwisu Forbes.pl.

Czy TMefekt.pl to system tylko dla dużych portali i serwisów internetowych?

- Mamy dużą satysfakcję z rozpoczęcia współpracy z tak dużymi wydawcami jak Grupa INTERIA.PL czy Ringier Axel Springer, właścicielem serwisu Forbes.pl. Dzięki temu nasze narzędzia zostaną udostępnione większej ilości internautów, a to pozytywnie przełoży się na wolumen sprzedaży naszej spółki i naszych partnerów biznesowych. Obecnie prowadzimy rozmowy z kolejnymi wydawcami którzy wkrótce dołączą do naszego systemu partnerskiego. Z naszego punktu widzenia kluczową rolą wydawcy jest dostarczenie wysokiej jakości ruchu użytkowników, który przełoży się na generowane dla nas akcje sprzedażowe (wypełnione formularze i wnioski internetowe). Naszym zadaniem z kolei jest wspieranie wydawców przez optymalizację dostępnych narzędzi. Ma to na celu zwiększanie konwersji sprzedażowych. Jeżeli te dwa warunki są spełnione, współpraca jest rentowna dla obu stron. Nie zapominamy o mniejszych wydawcach i z myślą o nich przygotowujemy kolejne narzędzia umożliwiające efektywną sprzedaż produktów finansowych - dodaje Tomasz Litwiniuk członek zarządu TOTALMONEY.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »