Lampart Biznesu dla Link4

Link4 otrzymał nagrodę Lamparta Biznesu. To ważne i prestiżowe wyróżnienie, bo przyznają je ludzie z branży.

Według nich, Link4 jest najbardziej widocznym towarzystwem ubezpieczeniowym w naszym kraju. Zwycięzca został też doceniony za reklamę. Według konkurencji przygotowali ją świetnie, jest prosta i łatwa w przekazie oraz perfekcyjnie skierowana do celowego klienta.

- Bardzo się cieszymy, że nasza praca została doceniona. Muszę też dodać, że oprócz nagród mamy też coraz lepsze wyniki sprzedaży. Od kiedy zaczęłam pracować dla Link4 i razem z zespołem opracowaliśmy nową strategię marketingową przychód wzrósł z 450 do 730 milionów - mówi Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu w Link4. - Pozyskaliśmy też dla naszej firmy 150 tysięcy nowych klientów. Lampart Biznesu to dla nas nie tylko wyróżnienie, ale i wyzwanie. Będziemy nadal ciężko pracować, aby wyniki w przyszłym roku były jeszcze lepsze.

Reklama

Z kolei Krzysztof Siekierski, Client Service Director TNS Polska, organizator plebiscytu podkreśla jego znaczenie. - Ten konkurs różni się od innych tym, że zwycięzcę wskazują pracownicy towarzystw ubezpieczeniowych i banków. Zasada jest jedna: nie mogą głosować na siebie, więc muszą wskazywać konkurencję - mówi.

Wśród laureatów oprócz Link4 znalazło się też PZU SA i ING Bank i Aviva.

- - - - - -

Materiał dostarczony przez firmę LINK4

Informacja prasowa
Dowiedz się więcej na temat: Biznes | link4 | wyróżnienie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »