Murapol po raz drugi w tym roku wprowadza do sprzedaży ponad 2 tys. lokali

Grupa Murapol uruchamia komercjalizację ponad 2 tys. lokali w kilkunastu inwestycjach na terenie dziewięciu miast Polski. Deweloper już po raz drugi w tym roku wprowadza do sprzedaży tak dużą pulę lokali, realizując z nawiązką jeden ze swoich celów strategicznych na lata 2019-2021+ zakładający coroczne uzupełnienie oferty o 3,5-4 tys. mieszkań.

Wszystkie inwestycje wprowadzone do sprzedaży w ramach "oferty 2000 bis" będą wyposażone w pakiet antysmogowy oraz Home Management System, umożliwiający zastosowanie w lokalach rozwiązań smart home, zapewniających mieszkańcom komfort, bezpieczeństwo i oszczędności.

"Oferta 2 000 bis" obejmuje ponad 2 tys. lokali, które powstaną zarówno w nowych projektach, jak i kolejnych etapach już realizowanych przez firmę przedsięwzięć deweloperskich. Zaoferowane lokale dostępne są w 9 miastach - Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Gdyni, Katowicach, Gliwicach i Wieliczce.

Reklama

Największy wybór mają mieszkańcy Krakowa i Wieliczki, gdzie Murapol udostępnił łącznie 501 nowych mieszkań, które powstaną w dalszych etapach już realizowanych w obu miastach projektów. Na rynek warszawski trafiło kolejnych 329 lokali, na wrocławski - 287. O 279 mieszkań Murapol zwiększył swoją ofertę w Katowicach, a o 260 i 219 odpowiednio w Łodzi i Poznaniu. Po ok. 100 kolejnych mieszkań deweloper postawił do dyspozycji klientów w Gdyni i Gliwicach.

- Zgodnie z ogłoszoną z końcem ubiegłego roku strategią na lata 2019/2021+ planujemy rocznie wprowadzać do oferty 3,5-4 tys. nowych mieszkań. Nasz aktywny bank ziemi, który stale rozbudowujemy oraz zasoby projektowe i wykonawcze, pozwoliły nam w bieżącym roku nie tylko na realizację założonego celu, ale nawet na przekroczenie go - mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol SA. - Jesteśmy spokojni o komercjalizację oferty takiej wielkości, zwłaszcza że wprowadzamy ją na rynki mieszkaniowe aż 9 miast. Popyt na nowe mieszkania w Polsce utrzymuje się na wysokim poziomie, i nawet przy rosnących cenach lokali, nie ma przesłanek, aby miał w najbliższym czasie spaść. Poza tym nadal mamy duży deficyt mieszkaniowy w stosunku do średniej UE. Jak podają analizy rynkowe brakuje blisko 2,7 mln nowych mieszkań, czego uzupełnienie zajmie nam ok. 15 lat. - dodaje Nikodem Iskra.

Na początku 2019 roku Grupa Murapol wprowadziła do oferty pierwszą pulę ponad 2000 mieszkań powstających w projektach realizowanych w 11 miastach Polski. W dalszych miesiącach br. do oferty dewelopera trafiło jeszcze ok. 300 mieszkań, co łącznie z "ofertą 2000 bis" daje 4,5 tys. lokali dostarczonych na polski rynek mieszkaniowym przez Grupę Murapol tylko w br.

- - - - - -

Grupa Murapol jest jedną z wiodących firm deweloperskich, od 18 lat prowadzącą działalność w obszarze wielorodzinnego budownictwa mieszkaniowego. W swojej dotychczasowej działalności Murapol zrealizował ok. 100 inwestycji, w których powstało ok. 10 tys. lokali zamieszkałych przez 30 tys. osób. Obecna mapa inwestycji Grupy obejmuje 15 miast w Polsce, w 2 kolejnych Murapol nabył działki i przygotowuje projekty deweloperskie. W ciągu pierwszego półrocza 2019 r. Grupa sprzedała 1 696 mieszkań wobec 1 798 w analogicznym okresie minionego roku, uzyskując drugi rynkowy wynik. W całym 2018 roku mieszkania Grupy nabyło 3 560 osób, wobec 3 605 rok wcześniej i 3 042 w 2016 r. Grupa Murapol, poza umacnianiem pozycji jednej z wiodących firm deweloperskich, kładzie nacisk na działalność pozabiznesową. Firma angażuje się w inicjatywy promujące sport zarówno profesjonalny, jak i projekty propagujące aktywność fizyczną wśród dzieci i młodzieży, co zostało dostrzeżone przez kapitułę konkursu Responsible Business Awards, która przyznała firmie nagrodę w kategorii Mecenas Sportu 2017. Grupa Murapol została doceniona również za swoją działalność deweloperską w obszarze zielonego budownictwa, otrzymując nagrodę Leading Green Building Development w konkursie CIJ Awards 2017.

Sprawdź najnowsze informacje z rynku budowlanego w serwisie Budownictwo INTERIA.PL

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »