Potężna awaria ING. Klienci nie mogli korzystać ze strony internetowej i aplikacji

Klienci ING Banku Śląskiego nie mieli dzisiaj dostępu do swoich pieniędzy w normalny sposób. Bank zmagał się z awarią swojego systemu transakcyjnego.

- Tak, mieliśmy przerwę w dostępie do systemu internetowego. Trwała ok. 30 min i skończyła się parę minut po godz. 13. Teraz działa już wszystko dobrze - poinformował Interię Piotr Utrata, dyrektor biura prasowego ING Bańku Śląskiego.

Informację o problemach pierwszy podał portal spider'sweb.

Nie było sposobu na zalogowanie się na swoje konto użytkownika za pośrednictwem usługi Moje ING - zarówno poprzez stronę internetową, jak i za pomocą aplikacji mobilnej. Wtedy też próżno było szukać informacji na temat tego, kiedy awaria ING zostaje usunięta w serwisach społecznościowych banku, chociaż użytkownicy zgłaszali problem już blisko godzinę.

Reklama

Można było korzystać ze starego systemu bankowości. W ten sposób można było dostać się do pieniędzy na swoim rachunku. Warto pamiętać o tym triku w przyszłości w sytuacji, gdy ING nie działa. Problemy wyczuwało się już od rana.

Sprawdź bieżące notowania ING BSK na stronach BIZNES INTERIA.PL

Ty też możesz pomóc! Czekamy na Twoje wsparcie na pomagam.interia.pl!

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: bank | ING Bank Śląski | awaria | klienci
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »