Internet CEE - konferencja na temat internetu w Europie Środkowo-Wschodniej

Najpotężniejsi gracze branży internetowej, prelegenci z kilkunastu krajów świata, okazja do wymiany doświadczeń i zdobycia unikalnej wiedzy - oto, czego mogą spodziewać się uczestnicy międzynarodowej konferencji na temat internetu w Europie Środkowo-Wschodniej - INTERNET CEE. Wydarzenie zaplanowane jest na 28-29 października 2008 w Warszawie.

Najpotężniejsi gracze branży internetowej, prelegenci z kilkunastu krajów świata, okazja do wymiany doświadczeń i zdobycia unikalnej wiedzy - oto, czego mogą spodziewać się uczestnicy międzynarodowej konferencji na temat internetu w Europie Środkowo-Wschodniej - INTERNET CEE. Wydarzenie zaplanowane jest na 28-29 października 2008 w Warszawie.

Internet CEE (http://internetcee.pl/) to około 300 uczestników z całej Europy, porównanie doświadczeń międzynarodowych firm i lokalnych liderów, prezentacja danych na temat poszczególnych rynków, a także okazja do zawarcia nowych kontaktów. O recepcie na sukces w e-biznesie opowiedzą między innymi Mike Hess z OMD, Sławomir Stępniewski z Isobar i Fedor Virin z Mail.ru. Szerokie grono ekspertów zaszczycą również Wim Vermeulen z Ogilvy, Saša Škorić z Oglasnik, Marcin Gaworski z 180 hb oraz Vitaly Rubstein z Forticom UAB.

Reklama

Zagadnienia omawiane w ramach konferencji zostały podzielone na cztery bloki tematyczne: "Społeczności w internecie," "Nowe formy reklamy w sieci", "Telewizja internetowa" oraz "Historie sukcesu". Program wzbogaci panel dyskusyjny na temat rynku wyszukiwarek.

Konferencja adresowana jest przede wszystkim do kadry zarządzającej oraz dyrektorów marketingu i sprzedaży firm prowadzących działalność w krajach Europy Środkowo-Wschodniej lub planujących ekspansję na rynki w tym regionie. Uczestnicy konferencji to również wydawcy internetowi oraz reprezentanci agencji i domów mediowych.

Za pośrednictwem strony internetowej www.internetcee.pl można już zarejestrować się na konferencję (http://internetcee.pl/register). Do końca września 2008 obowiązuje rabat w wysokości 10 proc.

Organizatorem konferencji jest firma Gemius SA (www.gemius.pl), lider w dziedzinie badań internetu w Europie Środkowo-Wschodniej. Patronat nad wydarzeniem objęło Interactive Advertising Bureau (IAB). Mail.ru - największy rosyjski portal - jest głównym patronem internetowym konferencji. Patronami medialnymi są: Wirtualna Polska, Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, Marketing and More, interaktywna platforma Ipla, Interaktywnie.com, Wirtualne Media, Mediarun.pl, Money.pl (Polska), Hotnews.ro (Rumunia), UBP (Ukraina) oraz RBK (Rosja). Konferencję wspiera firma AdOcean.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: europ | konferencja | tematy | internet | uczestnicy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »