Polsat miał 63,88 mln zł wpływów z reklam, TVN 60,57 mln zł

W dniach od 27 lutego do 4 marca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 18,98 proc., co oznacza 63,88 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 17,99 proc., czyli wpływami rzędu 60,57 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

W dniach od 27 lutego do 4 marca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 18,98 proc., co oznacza 63,88 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 17,99 proc., czyli wpływami rzędu 60,57 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 33,08 mln zł, czyli 9,83 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 20,43 mln zł, co daje 6,07 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 8,48 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,52 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 336,63 mln zł wobec 263,96 mln zł tydzień wcześniej.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: oglądalność | TVN SA | Polsat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »