Polsat miał 64,8 mln zł wpływów z reklam, TVN 61 mln zł

W dniach 13-19 czerwca br. największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Wyniósł on 18,4 proc., co daje 64,8 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 17,32 proc., czyli wpływami bliskimi 61 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.

W dniach 13-19 czerwca br. największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Wyniósł on 18,4 proc., co daje 64,8 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 17,32 proc., czyli wpływami bliskimi 61 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 36,5 mln zł, czyli ponad 10-proc. udziałem.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły 29,6 mln zł, co daje niemal 8,4-proc. udział.

Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły 13,3 mln zł. Oznacza to, że miała ona niemal 3,8 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 351,86 mln zł.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: Polsat | reklamy | TVN SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »