Oglądalność TVN ogółem wzrosła we wrześniu 2010 r. do 14,85 proc. z 14,34 proc.

We wrześniu 2010 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku wzrósł do 14,85 proc. z 14,34 proc. rok wcześniej. Stacja przesunęła się na drugie miejsce z czwartego - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.

Na pierwszym miejscu utrzymała się TVP1, ale oglądalność stacji zmniejszyła się do 18,32 proc. z 19,75 proc. Na trzecie miejsce z drugiego spadł Polsat, którego udział we wrześniu 2010 roku zmniejszył się do 14,50 proc. z 15,34 proc. Na czwarte miejsce z trzeciego spadła TVP2, której udział spadł do 14,0 proc. z 14,56 proc.

Oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo wzrosła we wrześniu 2010 roku do 16,00 proc. z 15,41 proc. rok wcześniej, co pozwoliło przesunąć się tej stacji na drugie miejsce z trzeciego. Pierwsze miejsce utrzymał Polsat, którego udział spadł jednak do 17,63 proc. z 17,84 proc.

Reklama

Na trzecie miejsce z drugiego spadła TVP1, której udział spadł do 15,16 proc. z 16,94 proc.

Czwarta była TVP2 ze spadkiem udziału do 13,53 proc. z 13,50 proc.

W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta) udział kanału TVN wzrósł we wrześniu 2010 roku do 17,20 proc. z 16,71 proc., a Polsatu spadł do 15,93 proc. z 16,29 proc. rok wcześniej.

Sprawdź bieżące notowania TVN na stronach BIZNES INTERIA.PL

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: oglądalność | TNS OBOP | TVN SA | W.E. | proca
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »