Centra handlowe walczą o powrót klientów

Galerie coraz częściej organizują specjalne wydarzenia i akcje marketingowe. To dlatego, że liczba odwiedzających spada - informuje "Rzeczpospolita".

Galerie coraz częściej organizują specjalne wydarzenia i akcje marketingowe. To dlatego, że liczba odwiedzających spada - informuje "Rzeczpospolita".

Czasy tłoku w centrach handlowych powoli przechodzą do przeszłości, a właściciele czy zarządcy takich obiektów muszą się solidnie napracować, aby przyciągnąć klientów.

Z badania FootFall Index przygotowywanego przez firmę Experian wynika, że po wynikach listopada w tym roku liczba wizyt w centrach handlowych spadła o 5 proc. Wynik i tak jest lepszy niż na początku roku - w kwietniu czy maju spadki sięgały 10 proc. Jak zaznacza firma, trend wzrostowy trwa od drugiej połowy listopada, dzięki czemu strata skumulowana spadła, jednak za wcześnie na optymizm.

Reklama

"Wzrost cieszy, pytanie, które muszą postawić sobie zarządcy centrów handlowych i sieci handlowe, brzmi, na ile są w stanie zrealizować ten rosnący potencjał. Czy wzrastająca liczba odwiedzin w centrach przekłada się na większą sprzedaż? Czy uda się zintensyfikować efektywność i wyjść zwycięsko ż najlepszego okresu w roku" - zastanawia się Maciej Kowalczyk z Experian.

Centrów jest już ok. 430, a konkurencja między nimi będzie coraz ostrzejsza.

Więcej na http://www.rp.pl

PAP
Dowiedz się więcej na temat: galeria handlowa | markety | centra handlowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »