Ekspert: Koncerny mają dużo do stracenia, ale mundial to fantastyczna platforma

- Wizerunkowo sponsorujące FIFA koncerny rzeczywiście mają dużo do stracenia, ale Mundial jest tak potężną maszyną marketingową, że wszystkie te firmy desperacko chcą być z nim identyfikowane. To fantastyczna międzynarodowa platforma komunikacyjna - ekspert strategii komunikacyjnych Nigel Currie skomentował doniesienia, jakoby koncern z Atlanty (CocaCola) był "rozczarowany" raportem międzynarodowej federacji piłkarskiej odnoszącym się do zarzutów korupcyjnych.

- Wizerunkowo sponsorujące FIFA koncerny rzeczywiście mają dużo do stracenia, ale Mundial jest tak potężną maszyną marketingową, że wszystkie te firmy desperacko chcą być z nim identyfikowane. To fantastyczna międzynarodowa platforma komunikacyjna - ekspert strategii komunikacyjnych Nigel Currie skomentował doniesienia, jakoby koncern z Atlanty (CocaCola) był "rozczarowany" raportem międzynarodowej federacji piłkarskiej odnoszącym się do zarzutów korupcyjnych.

Źródło: Bloomberg/x-news

Współpracę z FIFA zakończyły już linie lotnicze Emirates, umowy nie przedłuży też prawdopodobnie gigant elektroniczny Sony. Wszystko z powodu zarzutów o korupcję przy przyznaniu finałów Mistrzostw Świata Katarowi, a także Rosji.

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »