Płatna telewizja - 27 procent klientów myślało o rezygnacji
Jak wynika z "Projektu cyfrowizja II", badania agencji mediowej MEC, 27 proc. klientów myślało w ostatnim roku o rezygnacji z płatnej telewizji - informuje "Gazeta Wyborcza".
Dziś płatną telewizję w Polsce ma 66 proc. z 13,5 mln gospodarstw domowych, prawie 10 proc. mniej niż kilka lat temu.
Największym graczem na rynku jest Cyfrowy Polsat z 3,5 mln klientów. Dalej plasują się NC+ z blisko 2,1 mln abonentów i UPC z 1,2 mln.
Wśród badanych, którzy w ciągu ostatniego roku porzucili płatną telewizję, ponad połowa jako główny powód podaje atrakcyjność oferty bezpłatnej naziemnej telewizji.
Dla blisko 50 proc. decydująca była cena.
Więcej w "Gazecie Wyborczej".