Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w listopadzie spadła o 16,7 proc. rdr

Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w listopadzie 148,32 tys. sztuk i było o 16,7 proc. niższe niż rok wcześniej. Spadek rozpowszechniania w porównaniu z październikiem wyniósł 3,1 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Sprzedaż "Rzeczpospolitej" w listopadzie wyniosła 52,2 tys. sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 6,7 proc. i o 0,1 proc. miesiąc do miesiąca.

W listopadzie liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 268,76 tys. egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 10,4 proc. oraz wzrost o 0,7 proc. w porównaniu z październikiem.

W ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 6,3 proc. do 132,89 tys. sztuk. Miesiąc do miesiąca spadek wyniósł 2,6 proc.

Reklama

Rozpowszechnianie "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w listopadzie 51,84 tys. egzemplarzy, co oznacza spadek o 7,2 proc. rdr. W ujęciu miesięcznym rozpowszechnianie wzrosło o 4,2 proc.

Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą dane na temat rozpowszechniania płatnego dzienników w listopadzie 2016 r.

2016-11 2016-10 2015-11 Zmiana mdm Zmiana rdr
Dziennik Gazeta Prawna 51 844 49 768 55 876 4,17% -7,22%
Fakt Gazeta Codzienna 268 764 266 940 299 819 0,68% -10,36%
Gazeta Wyborcza 148 322 153 088 177 979 -3,11% -16,66%
Rzeczpospolita 52 200 52 245 55 948 -0,09% -6,70%
Super Express 132 886 136 405 141 778 -2,58% -6,27%
PAP
Dowiedz się więcej na temat: Gazeta Wyborcza
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »