Udział Polsatu w grupie komercyjnej we IX wyniósł 13,67 proc., spadek o 0,46 pp.

Polsat był liderem oglądalności we wrześniu. Średni dobowy udział tego kanału spadł o 0,3 pkt. proc. rdr i wyniósł 12,1 proc. - wynika z danych Nielsen AM przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Udział stacji wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 13,67 proc., po spadku o 0,46 pkt. proc. rdr.

Polsat był liderem oglądalności we wrześniu. Średni dobowy udział tego kanału spadł o 0,3 pkt. proc. rdr i wyniósł 12,1 proc. - wynika z danych Nielsen AM przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Udział stacji wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 13,67 proc., po spadku o 0,46 pkt. proc. rdr.

Drugie miejsce w grupie komercyjnej 16-49 należało do TVN. Jego wynik we wrześniu spadł o 0,19 pkt. proc., do 13,32 proc.

Na trzecim miejscu znalazła się TVP2 (7,38 proc. udziału wobec 7,9 proc. rok wcześniej). Natomiast na czwartej TVP1 (6,54 proc. wobec 7,79 proc.).

PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »