We wrześniu wzrosła oglądalność TVN

Całodobowy udział kanału TVN w rynku wzrósł we wrześniu 2011 roku do 16,9 proc. z 16,4 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronach internetowych, na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Całodobowy udział kanału TVN w rynku wzrósł we wrześniu 2011 roku do 16,9 proc. z 16,4 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronach internetowych, na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Całodobowy udział Polsatu we wrześniu zmniejszył się do 14,6 proc. z 14,8 proc., udział TVP1 spadł do 16 proc. z 18,3 proc., a TVP2 spadł do 12,4 proc. z 14,3 proc.

W peak-time (18.00-23.00) we wrześniu udział kanału TVN zmniejszył się do 19,7 proc. z 20,1 proc. W tym czasie oglądalność Polsatu spadła do 14,9 proc. z 15,5 proc., TVP1 spadła do 17,7 proc. z 19,5 proc., a TVP2 spadła do 14,7 proc. z 16,6 proc.

We wrześniu oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo wzrosła do 17,8 proc. z 17,4 proc. rok wcześniej, a w peak-timie zwiększyła się do 20,4 proc. z 20,1 proc.

Reklama

W przypadku Polsatu całodobowo udział w grupie komercyjnej spadł do 16,3 proc. z 17,4 proc. rok wcześniej, zaś w peak-timie zmniejszył się do 16,9 proc. z 17,8 proc. TVP1 zmniejszyła udział całodobowo do 12,3 proc. z 14,4 proc., a w peak-timie zmniejszyła udział do 14,5 proc. z 16,7 proc. Udział TVP2 całodobowo spadł do 11 proc. z 13,6 proc., a w peak-timie spadł do 12,9 proc. z 15,8 proc.

W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta 100 tys. plus) udział kanału TVN całodobowo wzrósł we wrześniu do 21 proc. z 20,2 proc., a w peak-timie zwiększył się do 24,2 proc. z 23,9 proc. rok wcześniej.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: oglądalność | TVN SA | W.E.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »