Zdążyć na pokład z influencerami - Influencers Day na Narodowym

Stanęliśmy u progu nowej epoki, która na zawsze zmienić może decyzje zakupowe produktów. Marki, które zdążyły załapać się na pokład zwany "influencer marketingiem" już osiągają doskonałe efekty. Pozostali próbują za tym trendem nadążyć.

Tradycyjna forma reklamy traci coraz bardziej na znaczeniu, dlatego konsumenci sami zaczęli poszukiwać nowych sposobów na znalezienie produktów i usług wysokiej jakości. Co mogło im to zapewnić? Tym źródłem stały się rekomendacje zaufanych osób znanych z mediów społecznościowych, które uzyskały globalny zasięg.

Influencerzy (z j. angielskiego), to wpływowe osoby, które zdobyły zaufanie tysięcy ludzi dzięki swojej wyrazistej obecności w social mediach lub są powszechnie rozpoznawalne i godne zaufania. Nie zawsze są to celebryci (aktorzy, wybitni sportowcy), choć są nadal bardzo doceniani. Najlepszymi influencerami są przede wszystkim ci, którzy dostarczają uczciwych i spontanicznych recenzji.

Reklama

Płacenie rozpoznawalnym blogerom i vlogerom, by polecili daną markę w sieci jest równoznaczne z kampanią informacyjną o pozytywach produktów, bez odwoływania się do ich negatywnych cech. Takie jednostronne reklamy sprawiają, że klienci nie wierzą już tak łatwo w telewizyjne obrazki. Wolą bezwzględność i uczciwość social mediów, dlatego influencerzy muszą być uczciwi, by zdobyć zaufanie. Wyzwania stojące dziś przed obiema stronami wymagają zaangażowania i nieszablonowych działań.

Warto je poznać. Między innymi tym zagadnieniom poświęcona będzie konferencja Influencers Day, odbywająca się 28 września br. na PGE Narodowym w Warszawie. Redakcja Interii jest patronem medialnym wydarzenia.

Tematyka konferencji dotyczyć będzie zasad współpracy pomiędzy markami a wpływowymi osobami w internecie. Jako inspiracje posłużą praktyczne przykłady firm, które na co dzień współpracują z influencerami. Podczas wydarzenia można będzie dowiedzieć się, kogo poszukują marki i jakie mają oczekiwania. Z kolei dla marek cenne będą informacje jak współpracować z influencerami, by kampanie przynosiły oczekiwane efekty biznesowe. Konferencja skierowana jest do szerokiego grona odbiorców: począwszy od influencerów, biznesu, mediów, agencji reklamowych, poprzez specjalistów ds. marketingu i PR a skończywszy na start-upach. Podczas spotkania nie zabraknie też miejsca na networking.

Jako patron medialny serdecznie zapraszamy na Influencers Day na PGE Narodowy przy Al. Poniatowskiego 1 dnia 28 września 2017 r., w godz. od 9 do 16!

Więcej o wydarzeniu na stronie: http://influencersday.pl/ i https://www.facebook.com/InfluencersDay/

JB

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »