Cityboard Media oświetla ekologicznie

Od wprowadzenia ponad rok temu w podświetlanych wewnętrznie wielkoformatowych nośnikach diod LED, Cityboard Media nadal pozostaje jedyną outdoorową firmą na polskim rynku, która oferuje tak zaawansowane rozwiązanie.

Pod koniec 2008 roku Cityboard Media jako pierwsza firma reklamy zewnętrznej na świecie oświetliła energooszczędnymi diodami LED swoje wielkoformatowe superbacklighty o wymiarach 12 na 4 metry. Zainaugurowała tym samym ekologiczny projekt "Oko na eko", będący jednym z filarów wdrażanego programu społecznej odpowiedzialności biznesu.


Zielone światło

Firma Cityboard Media w swojej działalności zwraca uwagę na interesy społeczne oraz ochronę środowiska. Zmiany klimatyczne są jednym z najpoważniejszych zagrożeń naszych czasów. To problem, który dotyczy całego społeczeństwa oraz wszystkich dziedzin życia, a zjawiska, które go wywołują, powodowane są przez człowieka. Cityboard Media rozumie, że nawet najmniejsza, jednostkowa decyzja może mieć wpływ na zatrzymanie procesu zmian klimatu, dlatego stale udoskonala swoją ofertę tak, by była ona jak najbardziej przyjazna dla środowiska.

Reklama

Diody LED zastosowane w superbacklightach zużywają do 50% mniej energii w porównaniu do używanych dotąd świetlówek. Emitują jednocześnie więcej światła. Z kolei okres ich żywotności wynosi około 20 lat, czyli jest ponad 10 razy dłuższy niż w przypadku świetlówek. Wynikają z tego dwie znaczące, ekologiczne korzyści. Po pierwsze mniejsze zużycie energii oznacza mniejszą emisję dwutlenku węgla odpowiedzialnego za efekt cieplarniany. Po drugie rzadziej wymieniane diody w mniejszym stopniu obciążają środowisko jako materiał wymagający nie tak częstej utylizacji.


W dzień i w nocy

Na zaletach nowego oświetlenia zyskuje nie tylko środowisko naturalne, ale także jakość eksponowanych reklam. Doskonale dobrane i w przemyślany sposób ułożone diody LED sprawiają, że reklama jest równomiernie oświetlona. Zespół Cityboard Media przez wiele miesięcy pracował nad rozwiązaniem, które pozwoli osiągnąć taki efekt. Minusowe temperatury także nie są już powodem do obaw. Wraz ze spadkiem temperatury tradycyjne świetlówki emitują do 60% mniej światła. W tych samych warunkach diody LED zwiększają swoją efektywność o 10%. Dodatkowe możliwości stwarza nośnikom także technologia podwójnego druku, która pozwala na uzyskanie efektu "day&night", czyli dwóch postaci plakatu - innej w dzień i innej w nocy. Decyzję o wymianie oświetlenia podjęto po szczegółowej analizie oczekiwań klientów, którzy dzięki temu zyskali niespotykaną na polskim rynku jakość eksponowania swoich reklam.

Dobry przykład

W 2010 roku wszyscy obywatele Unii Europejskiej będą musieli wymienić tradycyjne żarówki na energooszczędne, co pozwoli na zmniejszenie domowego zużycia prądu o 60%. Cityboard Media stawia na ekologię już teraz. Daje tym samym przykład swoim klientom i współpracownikom. Sytuacja klimatyczna stała się już na tyle poważna, że wszyscy powinniśmy zdać sobie sprawę z faktu, iż nawet najdrobniejsze codziennie wybory każdego z nas mają wpływ na przyszłość świata, w którym żyjemy.

.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »