Marka PKO BP z prestiżowym wyróżnieniem

PKO Bank Polski utrzymał tytuł Top Marki bankowej w Polsce. Lider branży odebrał wyróżnienie podczas uroczystej gali w warszawskim hotelu Hilton. To już jego siódmy z rzędu sukces w tym rankingu. Według renomowanego badania PRESS-SERVICE Monitoring Mediów - przygotowanego we współpracy z miesięcznikiem "Press" - o PKO ukazała się nie tylko największa liczba materiałów w prasie, ale i w sieci, a publikacje osiągnęły zdecydowanie największy zasięg wśród marek bankowych.

PKO Bank Polski utrzymał tytuł Top Marki bankowej w Polsce. Lider branży odebrał wyróżnienie podczas uroczystej gali w warszawskim hotelu Hilton. To już jego siódmy z rzędu sukces w tym rankingu. Według renomowanego badania PRESS-SERVICE Monitoring Mediów - przygotowanego we współpracy z miesięcznikiem "Press" - o PKO ukazała się nie tylko największa liczba materiałów w prasie, ale i w sieci, a publikacje osiągnęły zdecydowanie największy zasięg wśród marek bankowych.

Drugie miejsce w rankingu zajął Bank Zachodni WBK, który ustępował liderowi pod względem ilościowym, ale jego działania komunikacyjne skutkowały zdecydowanie częściej pozytywnymi przekazami medialnymi. Na trzecim stopniu podium znalazł się Bank Pekao SA. Sukcesem - w postaci pozycji w pierwszej piątce - mogą cieszyć się także zarządzający brandami Alior Banku i Deutsche Banku.

W porównaniu do Top Marki 2013, nowością jest obecność w gronie najlepszych Alior Banku. Duży krok do przodu wykonał również wicelider, który uzyskał aż o 10 punktów więcej niż przed rokiem i znacząco zbliżył się do prowadzącego.

Reklama

Na sukces PKO BP złożyły się zarówno skuteczne kampanie produktowe, jak i informacje o konsolidacji polskiego rynku bankowego. Bardzo duże zainteresowanie wzbudziły wieści o przejęciu Nordei - dotychczas dziesiątego największego podmiotu sektora. Spekulacje związane z przejęciami instytucji finansowych w ogóle mocno interesowały dziennikarzy - także w kontekście BZ WBK (podsumowania zakupu Kredyt Banku), czy Deutsche Banku (konsolidacja Deutsche Bank Polska z Deutsche Bank PBC). Pomimo że poddane analizie marki angażują się w kulturę czy sport - sprawy strategicznego dla gospodarki rynku bankowego pozostają dla dziennikarzy zdecydowanie istotniejsze, o czym świadczą ilości publikacji.

W czołowej dziesiątce - pod względem liczby materiałów prasowych - znalazły się jeszcze ING Bank Śląski, BGŻ, Getin Noble Bank, mBank i BOŚ. Co ciekawe, kolejność w internecie wyraźnie się różni. Dominuje PKO BP, ale tuż za jego plecami znalazł się BOŚ, niemal na równi z Pekao SA. Czwarte miejsce objął BZ WBK, a piąte BGŻ.

Poddane analizie publikacje zostały wyselekcjonowane na podstawie monitoringu 1100 tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej. Pod uwagę wzięto dzienniki i tygodniki opinii, tytuły ekonomiczne, specjalistyczne (branżowe), magazyny lifestylowe kierowane do kobiet i mężczyzn oraz tabloidy. W internecie podstawą badania był monitoring prawie 5 milionów źródeł.

.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »