Nowy Manager + już w Empikach

Manager+ jest kierowany do kreatywnych przedsiębiorców. To magazyn biznesowy, ale w koszuli na miarę i w wygodnych butach. Pisze o nowych mediach, marketingu, biznesie, ale też o sporcie czy o relacjach damsko-męskich. W wielkim skrócie - to miesięcznik, który realizuje idee i pokazuje nowe horyzonty w życiu zawodowym i prywatnym.

Najnowsze wydanie jest szczególne, bo stworzono do niego aż dwie okładki. Na każdej znalazła się wyjątkowa dla polskiej branży IT postać. Eleganckim i stylowym mężczyzną w garniturze jest Jakub Cyran, Head of Business w GO.PL, współorganizator Search Marketing Day oraz lider projektu najważniejszych barcampów w kraju. Przemysław Pająk, ojciec założyciel i rednacz portalu Spider's Web, przedstawiony został jako groźny wiking, w błyskawicznym tempie podbijający rynek. Z każdym z okładkowych bohaterów przeprowadzono wyczerpujące, merytoryczne i szczere wywiady, pokazujące ich nie tylko jako ekspertów od nowych technologii, ale także jako ludzi o zupełnie innych zainteresowaniach.

Reklama

Siódmy numer M+ jest bardzo mocno obsadzony. Oprócz Cyrana i Pająka odpytany został m.in. Krzysztof Hołowczyc, który zdradził, co czuł podczas tegorocznego Rajdu Dakar; Grzegorz Błażewicz z SALESmanago opowiedział o systemie automatyzacji marketingu, a Markus Marcinkiewicz, autor książki "Zawodowy windykator", szczegółowo opisał tajniki swojego zawodu. Kilka stron otrzymali też Kamil Bargiel z SentiOne, który brawurowo "sprzedał" swoją firmę, oraz Marek Batko z Krakvet.pl, którego działalność jest znakomitym przykładem dynamicznego rozwoju e-commerce.

Jak zwykle wiele uwagi poświęcono polskim przedsiębiorstwom, które już zdobyły lub dopiero zdobywają silną pozycję na rynku. O przekrojowe przedstawienie działalności Diverse'a poproszeni zostali Marcin Bielski, Prezes Zarządu ETOS SA, oraz Katarzyna Haska, Wiceprezes Zarządu ds. Produktu i Marketingu. Pod lupą znalazła się Cyber Kids on Real, młoda agencja kreatywna łącząca działania w zakresie marketingu, technologii, sztuki i dizajnu, głosu udzielono także przedstawicielowi Black Sun Studio, firmy, która kręci teledyski, tworzy strony internetowe i projektuje unikalne grafiki. Co ponadto? Felietony, porady i testy. Jak wybrać firmę pozycjonującą? Co nakręci e-handel w 2015 roku? Czego się warto nauczyć od Einsteina? Jak zmienić swoje nastawienie? M+ dorzucił też swoje trzy grosze do afery z Kamilem Durczokiem i tygodnikiem "Wprost" w rolach głównych, a także prześwietlił pogrążoną w marazmie drużynę piłkarską AC Milan i wybrał najlepsze kampanie reklamowe XXI wieku. Z racji tego, że jego redakcja ceni dobrą zabawę, przetestowała aplikację Partyplaner.pl i zabawiła się w stylistów - koszule Mustasz są dla Ciebie.

Premierowe wydanie magazynu trzyma wysoki poziom, który został wyśrubowany poprzednimi numerami. Na ich łamach przedstawiane były sylwetki Adama "Nergala" Darskiego z jego zakładem barberskim, Michała Sadowskiego z Brand 24, Bartka Grabowskiego z Mobile Vikings czy byłego piłkarza reprezentacji Polski Kamila Kosowskiego. Rozmawiano z m.in. Arturem Rojkiem, Grzegorzem Hyżym, Łukaszem Jakubiakiem, Czesławem Mozilem, Natalią Przybysz i raperem Łoną.

Może Ty - Chciałbyś pokazać swoją firmę w magazynie biznesowym? Nic prostszego. Magazyn Manager+ otwiera kolejny numer i szuka firm, osób bądź zespołów, które chciałyby opisać, jak dochodziły do sukcesu. Jeżeli uważasz, że historia Twojej firmy jest interesująca, napisz na biuro@managerplus.pl.

.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »