Abpol Company Polska nawiązuje współpracę z siecią Intermarche

Abpol Company Polska, spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, notowana na rynku NewConnect od kwietnia ub. roku, wprowadziła prezerwatywy marki własnej You&Me do sprzedaży w sieci handlowej Intermarche. Jest to już czwarte w tym roku wejście prezerwatyw You&Me do kolejnych sieci handlowych bądź paliwowych.

Abpol Company Polska, spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, notowana na rynku NewConnect od kwietnia ub. roku, wprowadziła prezerwatywy marki własnej You&Me do sprzedaży w sieci handlowej Intermarche. Jest to już czwarte w tym roku wejście prezerwatyw You&Me do kolejnych sieci handlowych bądź paliwowych.

Strategia spółki w zakresie rozszerzania kanałów dystrybucyjnych zakłada stopniowe wprowadzanie swoich produktów do sprzedaży w kolejnych sieciach handlowych. Dzięki obecności prezerwatyw You&Me w sklepach Intermarche, Abpol będzie mógł liczyć na wzrost przychodów ze sprzedaży oraz poprawę wyników finansowych w dalszej części tego roku.

- W planach spółki jest dalsze rozszerzanie oferty dostępnej w Intermarche. Stosowne rozmowy będą prowadzone jeszcze w tym roku - mówi Olgierd Wejner, dyrektor generalny Abpol Company Polska

Reklama

Intermarche jest francuską siecią supermarketów, która posiada w Polsce ponad 200 sklepów, oferujących obszerny wybór produktów spożywczych, artykułów kosmetycznych, chemicznych, a także przemysłowych. Plany firmy na ten rok zakładają uruchomienie co najmniej 20 kolejnych placówek sprzedażowych.

Abpol może z pewnością zaliczyć pierwszy kwartał tego roku do bardzo udanych jeśli chodzi o nawiązywanie współpracy z nowymi sieciami handlowymi. W styczniu Spółka wprowadziła prezerwatywy marki własnej You&Me do sprzedaży w ogólnopolskiej sieci stacji paliw Statoil. Pod koniec lutego Abpol poinformował o rozszerzeniu swojego asortymentu w Kolporterze także o prezerwatywy tej marki. Kilka dni później Spółka przedłużyła umowę współpracy z siecią PKN Orlen na okres kolejnych dwóch lat. Na początku marca Abpol rozpoczął sprzedaż plastrów opatrunkowych QuickPlastR w marketach należących do sieci Netto. W ubiegłym miesiącu produkty Spółki pojawiły się również na stacjach paliw Lukoil Polska.

- Dzięki wprowadzaniu produktów do kolejnych sieci handlowych Spółka może liczyć na wzrost sprzedaży kluczowych produktów z oferty, a jednocześnie na wypracowywanie znacznie wyższej marży - dodaje Wejner.

W 2013 r. Spółka wypracowała zysk netto na poziomie 168 tys. zł, co oznacza ponad 74 proc. wzrost w odniesieniu do 2012 r., kiedy to zysk netto wyniósł niecałe 97 tys. zł. Przychody Abpolu w minionym roku ukształtowały się na poziomie blisko 7.780 tys. zł i był to wynik lepszy o 15 proc. od roku poprzedniego, w którym to ich wartość sięgnęła 6744 tys. zł.

Raport okresowy za 1 kw. 2014 r. zostanie opublikowany przez spółkę 14.05.2014 r.

Opr. KM

Kliknij i pobierz darmowy program PIT 2013

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Polskie | Abpol Company Polska S.A. | sieci | Polska
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »