Abpol Company Polska S.A. z zyskiem po 3 kw. 2014 r.

Abpol Company Polska S.A., spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, miała 73 tys. zł zysku netto po 3 kw. 2014 r. i 3.389 tys. zł przychodów ze sprzedaży. Spółka wprowadzi również swoje produkty do sprzedaży w sieci salonów prasowych Trafika.

Abpol Company Polska S.A., spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, miała 73 tys. zł zysku netto po 3 kw. 2014 r. i 3.389 tys. zł przychodów ze sprzedaży. Spółka wprowadzi również swoje produkty do sprzedaży w sieci salonów prasowych Trafika.

Spółce udało się zakończyć miniony kwartał dodatnim wynikiem EBITDA wynoszącym 124 tys. zł. Świadczy to tym samym o utrzymywaniu stabilnej dodatniej rentowności z działalności operacyjnej prowadzonej przez Abpol. Wynik EBITDA wyniósł narastająco w 2014 r. blisko 570 tys. zł.

Spółka była w ostatnich miesiącach bardzo aktywna w zakresie rozszerzenia dotychczasowej lub nawiązania nowej współpracy z sieciami handlowymi oraz dystrybutorami produktów handlowych. Zaowocowało to rozpoczęciem w lipcu br. dystrybucji prezerwatyw marki własnej You&Me w halach Cash&Carry prowadzonych przez firmę Eurocash. Abpol wprowadził również swoje produkty do sieci handlowej salonów prasowych Świat Prasy. Wśród nich znalazły się prezerwatywy marki You&Me oraz plastry opatrunkowe marki własnej QuickPlastR.

Reklama

"Kontynuujemy przyjętą przez nas strategię, która zakłada maksymalne zwiększanie obecności oferowanych produktów w kolejnych segmentach rynku. Jednocześnie cały czas optymalizujemy naszą ofertę poprzez koncentrację sprzedaży na produktach generujących najwyższą marżę." - mówi Olgierd Wejner, Dyrektor Generalny Spółki Abpol Company Polska S.A.

W listopadzie Abpol rozpoczął współpracę z firmą Tabak Polska Sp. z o.o., która prowadzi sieć salonów prasowych pod marką Trafika. Są one zlokalizowane w centrach handlowych oraz ciągach komunikacyjnych na terenie całej Polski. Sieć Trafika liczy obecnie 136 salonów, a do produktów, które są oferowane w punktach sprzedażowych można zaliczyć m.in.: prasę, papierosy, artykuły tytoniowe, karty telefoniczne oraz artykuły impulsowe. Zarząd Spółki uważa, że wejście do nowej sieci handlowej przyczyni się do wzrostu przychodów oraz poprawienia dostępności produktów dla klienta końcowego.

"Sieć salonów prasowych Trafika jest kolejnym bardzo ważnym partnerem w budowie dystrybucji produktów Abpolu. Ze względu na bardzo dobre lokalizacje punktów sprzedaży, liczymy na wysokie obroty oraz dotarcie do licznej grupy konsumentów." - dodaje Wejner.

Abpol wypracował w 2013 r. zysk netto na poziomie 81 tys. zł, a przychody ze sprzedaży sięgnęły 7.719 tys. zł. Osiągnięty zysk został w całości przeznaczony na kapitał zapasowy. Spółka liczy na znaczącą poprawę wyników finansowych w następnych kwartałach dzięki wprowadzaniu swoich produktów do kolejnych sieci handlowych.

opr MZB

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »