VARSAV (VAR): Aktualizacja harmonogramu wydawniczego realizowanych projektów - raport 56

Raport bieżący nr 56/2018

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Varsav Game Studios S.A. (dalej: "Emitent", "Spółka”) w nawiązaniu do komunikatów ESPI nr 33/2017, 7/2018 oraz 10/2018 w odniesieniu do projektów: AR Kicker, Bully Giant oraz Sweetest Dungeon ("Projekty"), przekazuje do publicznej wiadomości nowy, planowany zakres i harmonogram wydawniczy Projektów. Zarząd Emitenta wskazuje, że z uwagi na skoncentrowanie zespołu produkcyjnego Emitenta na ostatniej fazie produkcji gry Bee Simulator, aktualizacji wymaga pierwotnie ustalony harmonogram wydawniczy Projektów.

Reklama

Zarząd Emitenta wskazuje, że z początkiem 2019 roku zasoby Spółki zostaną zwiększone celem realizacji Projektów, w związku z czym Zarząd Emitenta poniżej przekazuje aktualny harmonogram wydawniczy dotyczący Projektów.

Gra AR Kicker zostanie zrealizowana przy współpracy zespołu produkcyjnego Emitenta z partnerem zewnętrznym, posiadającym doświadczenie w łączeniu usług GPS, mapowych i satelitarnych z technologią rozszerzonej rzeczywistości. Termin zakończenia produkcji oraz wydania gry jest planowany na 2019 rok. Dokładna data zostanie podana w oddzielnym komunikacie.

Gra Bully Giant zostanie zrealizowana przez powiększony na zasadzie outsourcingu zespół produkcyjny Emitenta. Emitent podjął decyzję o zwiększeniu zakresu produkcji i od początku 2019 roku oprócz bazowego trybu rozgrywki jednoosobowej i lokalnego trybu rozgrywki wieloosobowej, zostaną rozpoczęte prace nad wersją online multiplayer. Termin zakończenia produkcji wersji rozgrywki jednoosobowej jest planowany na przełom II i III kwartału 2019 roku. Z kolei planowana data wydania gry w trybie early access to 2019 rok. Dokładna data zostanie podana w oddzielnym komunikacie.

Gra Sweetest Dungeon zostanie zrealizowana przez zespół produkcyjny Emitenta. Na podstawie testów wewnętrznych Emitent podjął decyzję o zmianie koncepcji gry na hack'n'slash w klimacie fantasy z elementami przygodowymi. Gra zostanie przygotowania zarówno w wersji mobilnej, jak i na urządzenia PC, rozważane jest także wydanie gry na konsolę Nintendo Switch. Termin zakończenia produkcji oraz wydania gry jest planowany na 2019 rok. Dokładna data zostanie podana w oddzielnym komunikacie.

Zwiększenie zakresu realizowanych projektów oraz zespołu produkcyjnego Emitenta możliwe jest m.in. z uwagi na fakt pozyskania w IV kwartale 2018 roku 4 mln złotych w ramach wykona-nia praw z warrantów subskrypcyjnych serii A.

Realizacja Projektów stanowi realizację strategii Emitenta w zakresie obejmującym działalność wydawniczą na rynku gier komputerowych oraz mobilnych.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2018-12-31 Konrad Mroczek Prezes ZarząduKonrad Mroczek

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »