Auto-Spa chce zrewolucjonizować rynek myjni samochodowych

Auto-Spa, spółka notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2012 r., podpisała umowę licencyjną z estońską spółką Barking Oü. Zgodnie z postanowieniami powyższej umowy Emitent stał się wyłącznym sublicencjodawcą oprogramowania z zakresu Internet of Things, dedykowanego myjniom samochodowym. Spółka uzyskała prawa do udzielania sublicencji na użytkowanie aplikacji wwwash.com na terenie Polski, Czech oraz Ukrainy.

Auto-Spa, spółka notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2012 r., podpisała umowę licencyjną z estońską spółką Barking Oü. Zgodnie z postanowieniami powyższej umowy Emitent stał się wyłącznym sublicencjodawcą oprogramowania z zakresu Internet of Things, dedykowanego myjniom samochodowym. Spółka uzyskała prawa do udzielania sublicencji na użytkowanie aplikacji wwwash.com na terenie Polski, Czech oraz Ukrainy.

Aplikacja wwwash.com pozwala na podłączenie każdego rodzaju samoobsługowej myjni samochodowej do systemu "chmury", dzięki czemu możliwe staje się wdrożenie szeregu innowacyjnych funkcjonalności dla poszczególnych obiektów. System wwwash.com to wygodne i nowoczesne systemy płatności mobilnych przy użyciu telefonu komórkowego, pełny i szybki dostęp do faktur za usługę mycia. Dodatkowo, dla właściciela myjni, wwwash.com to możliwość zarządzania programami lojalnościowymi, analiza i monitoring danych sprzedażowych pochodzących z myjni w układzie online oraz docelowo dostęp do szerokiej sieci klientów flotowych.

Reklama

Zautomatyzowany proces uzyskiwania faktury za usługę mycia oraz możliwość wygodnego realizowania płatności telefonem komórkowym mogą istotnie zwiększyć popyt na usługi samoobsługowych myjni samochodowych w segmencie biznesowym. Znaczącemu rozszerzeniu powinna również ulec grupa docelowa stałych, biznesowych odbiorców usług myjni - głównie firm flotowych, które jak dotąd w niewielkim stopniu decydowały się na korzystanie z usług mycia pojazdów, wykorzystując jedynie tzw. myjnie przejazdowe. Obecnie klient biznesowy, poprzez aplikację wwwash.com, będzie mógł korzystać z usług mycia pojazdów na każdego rodzaju samoobsługowej myjni samochodowej w tym na nowoczesnych, wydajnych i ekologicznych samoobsługowych myjniach bezdotykowych.

Nowoczesny i wygodny proces płatności poprzez aplikację mobilną powinien również przełożyć się na zwiększenie popytu w segmencie klientów indywidualnych.

- Celem strategicznym Auto-Spa S.A. jest objęcie nowym rozwiązaniem technologicznym w perspektywie najbliższych 3-4 lat około 500 obiektów myjni. Oceniamy, że podpisana umowa ma strategiczny charakter dla funkcjonowania i rozwoju całej Grupy Kapitałowej. Budowany obecnie nowy segment w obszarze działalności firmy w istotny sposób zmieni naszą pozycję rynkową - ocenia Dariusz Ilski, prezes Auto-Spa.

Celem spółki jest stworzenie wokół platformy "wwwash.com" sieci partnerów, którzy będą świadczyć usługi mycia pojazdów na wysokim poziomie jakościowym, wykorzystując nowoczesne systemy rozliczeniowe, lojalnościowe i zarządcze na posiadanych myjniach.

Proces konsolidacji rynku umożliwi systematyczny wzrost efektywności działania Grupy Kapitałowej. Zasadniczym filarem działalności Spółki stanie się oprócz dotychczasowej działalności, oferowanie rozwiązań z zakresu nowych technologii w obszarze IoT - co potencjalnie zwiększy potencjał dochodowy Spółki.

Grupa Auto-Spa S.A. zajmuje się sprzedażą oraz zarządzaniem poprzez operatorów obiektami samoobsługowych, bezdotykowych myjni samochodowych na terenie Polski oraz Europy Środkowo-Wschodniej (Czechy, Ukraina). Obecnie w sieci Auto-Spa znajdują się łącznie 251 stanowiska mycia (67 działających myjni).

>Opr. KM

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »