Auto-Spa notuje 50 proc. wzrostu przychodów

W III kwartale 2014 r. Grupa Auto-Spa wypracowała 4,5 mln zł przychodów, ponad 1,5 mln zł więcej w porównaniu do analogicznego kwartału roku poprzedniego. 50 proc. wzrost sprzedaży przełożył się na ponad milionowy wzrost EBITDA, która w samym III kwartale wyniosła 1,3 mln zł.

W III kwartale 2014 r. Grupa Auto-Spa wypracowała 4,5 mln zł przychodów, ponad 1,5 mln zł więcej w porównaniu do analogicznego kwartału roku poprzedniego. 50 proc. wzrost sprzedaży przełożył się na ponad milionowy wzrost EBITDA, która w samym III kwartale wyniosła 1,3 mln zł.

Działalność Auto-Spa polega na budowie, sprzedaży i eksploatacji samoobsługowych myjni bezdotykowych na terenie całego kraju. Kluczowym elementem strategii jest rozwój polskiej sieci Auto-Spa oraz ekspansja na rynki zagraniczne poprzez spółki powiązane.

Trzeci kwartał 2014 potwierdził, że nasza strategia jest skuteczna. Już drugi kwartał z rzędu podtrzymujemy wzrost efektywności naszej działalności. Poprawa wyników odnotowywana jest w każdym ze strategicznych filarów działalności: produkcyjnej, sprzedaży usług mycia pojazdów oraz dynamiczny rozwój działalności w Czechach. Dzięki temu zamieniliśmy 350 tys. straty na sprzedaży z III kwartału 2013 roku na ponad milion zysku - powiedział Dariusz Ilski, prezes zarządu Auto-Spa.

Reklama

Od początku roku Grupa wypracowała rekordowe przychody. Narastająco po trzech kwartałach 2014 wygenerowano ponad 11,6 mln zł przychodów, co stanowi 36 proc. wzrost w odniesieniu do analogicznego okresu 2013 roku. Zysk na sprzedaży ukształtował się na poziomie niemal 2 mln zł, podczas gdy rok temu grupa odnotowała 1,2 mln zł straty. Narastająca od początku 2014 roku EBITDA Grupy wyniosła 2,7 mln zł, to jest prawie 3-krotny wzrost w stosunku do 969 tys. zł odnotowanych rok temu.

Obecnie w sieci Auto Spa znajduje się 56 lokalizacji myjni własnych i partnerskich, w tym 4 partnerskie, 6 w budowie (3 na terenie Czech), 5 w procesie modernizacji, 6 na terenie Czech oraz 2 na Ukrainie. W trzecim kwartale Grupa kontynuowała działania związane z pozyskiwaniem kolejnych pozwoleń na budowę myjni, także w Czechach.

Grupa Kapitałowa Auto-Spa buduje, sprzedaje i eksploatuje samoobsługowe myjnie bezdotykowe na terenie całego kraju. Wysoka potencjalna rentowność działalności pojedynczej myjni wpłynęła na decyzję spółki o budowie ogólnopolskiej sieci placówek. Kluczowym elementem strategii jest rozwój polskiej sieci Auto-Spa oraz ekspansja na rynki zagraniczne poprzez spółki powiązane. W sieci Auto-Spa znajduje się 56 lokalizacji myjni własnych i partnerskich.

Opr. MM

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: przychód
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »