AILLERON (ALL): Bankowość cyfrowa dla Banku Pocztowego - raport 43

Zarząd Wind Mobile S.A. z siedzibą w Krakowie („Spółka”), niniejszym podaje do publicznej wiadomości, iż Software Mind S.A., spółka należąca do Grupy Wind Mobile, wygrała przetarg i podpisała List Intencyjny z Bankiem Pocztowym. Podpisanie niniejszego dokumentu ma istotne znaczenie dla rozwoju Grupy Wind Mobile.


Dokument określa, intencję rozpoczęcia prac przygotowawczych i tryb prowadzenia negocjacji w celu podpisania umowy na dostarczenie nowej, rozszerzonej platformy bankowości mobilnej i internetowej. Nowa platforma pozwoli Bankowi na dołączenie do grupy banków oferujących nowoczesne rozwiązania bankowości mobilnej. W dłuższej perspektywie czasowej wdrożona bankowość będzie generowała korzyści finansowe związane z przyrostem liczby klientów, szczególnie w obszarze podstawowych segmentów klientów Banku. W przypadku podpisania umowy, będzie ona klasyfikowana jako umowa istotna.

Reklama


W ramach kontynuacji długoterminowej i wielopoziomowej współpracy z Bankiem, Software Mind dostarczy nową platformę transakcyjną adresującą wymagania coraz większego grona cyfrowych klientów Banku Pocztowego. Docelowo obsługa cyfrowa będzie dostępna zarówno w wersji RWD, umożliwiającej korzystanie z serwisu zarówno na komputerze, jak i urządzeniach mobilnych, oraz przez dedykowaną aplikację mobilną, dając tym samym dodatkowe kanały dostępu do zaktualizowanej oferty Banku.


Adresowanie nowoczesnych klientów wymaga zarówno dostosowania oferty banku, jak i stworzenia kanału dostępu na najwyższym poziomie. Specjaliści UX Software Mind zaprojektują unikalną architekturę serwisu umożliwiającą intuicyjną realizację zakładanych przez Bank scenariuszy obsługi klientów. Otrzymają oni tym samym łatwy dostęp nie tylko do rachunku i przelewów, ale również będą mogli zarządzać płatnościami, subskrybowanymi fakturami kosztowymi, kredytami czy ubezpieczeniami. Szeroka paleta funkcjonalności wraz z notyfikacjami w kalendarzu o płatnościach i terminach, pozwolą na optymalizację finansów cyfrowych klientów Pocztowego.


Bank Pocztowy

Bank Pocztowy jest bankiem detalicznym. Model biznesowy Banku opiera się na strategicznym partnerstwie z Pocztą Polską, zapewniającym Bankowi wyłączny dostęp do jej sieci dystrybucji oraz szerokiego grona klientów przede wszystkim w Polsce Regionalnej. Rozbudowana sieć dystrybucji, która na dzień 30 czerwca 2015 r. obejmowała m.in. ponad 4,6 tys. placówek pocztowych, w tym 549 Pocztowych Stref Finansowych oraz 283 placówki Banku, w tym 260 Mikrooddziałów zlokalizowanych na terenie placówek pocztowych i jest uzupełniana przez kanały bankowości internetowej (Pocztowy24) oraz bankowości telefonicznej (Contact Center oraz PocztowySMS), zapewnia dostęp do produktów i usług Banku na terenie całego kraju.


Emitent informuje o powyższym zdarzeniu ze względu na kryterium istotności, tj. w przypadku podpisania umowy, będzie ona klasyfikowana jako umowa istotna ze względu na jej wartość, zgodnie z § 2 ust. 1 pkt 2b) pp. a) Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"


Podstawa Prawna:

§ 3 ust. 2 pkt 2, Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".



www.windmobile.pl/inwestorzy



Osoby reprezentujące spółkę:
Rafał Styczeń - Prezes Zarządu
Tomasz Kiser - Wiceprezes Zarządu

GPW
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »