BRASTER (BRA): Informacja o efektach działalności handlowej Emitenta w IV kwartale 2017 roku. - raport 2

Raport bieżący nr 2/2018

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Spółki BRASTER S.A. (dalej: "Spółka”, "Emitent”) przekazuje do publicznej wiadomości informacje na temat działalności handlowej Emitenta. Według danych otrzymanych z wewnętrznych systemów analitycznych, sprzedaż Spółki w IV kwartale 2017 roku osiągnęła 34 Urządzenia i 1 570 pakietów badań. Spółka pragnie podkreślić, iż od października 2017 roku, uległ zmianie model sprzedażowy, który zamiast zakupu abonamentów umożliwia zakup pakietów badań bez Urządzenia oraz samego Urządzenie zawierającego 1 badanie.

Reklama

Procentowy udział w sprzedaży pakietów badań przedstawia się następująco: 49% sprzedaży stanowił pakiet 6 badań, 26% sprzedaży pakiet 12 badań, 25% sprzedaży pakiet 24 badań.

Dzięki Urządzeniu BRASTER kobiety wykonały do chwili publikacji niniejszej informacji 2 751 badań, z czego 721 w samym IV kwartale 2017 roku.

Od początku wprowadzenia produktu na rynek, Spółka sprzedała łącznie 2 696 Urządzeń i 1 189 abonamentów oraz 1 570 pakietów badań, natomiast z prawa zwrotu skorzystało 10 osób, a apteki łącznie zwróciły 215 Urządzeń.

Zarząd pragnie podkreślić, iż IV kwartał 2017 roku był okresem, w którym oprócz zmiany modelu biznesowego przeprowadzono również dywersyfikację kanałów sprzedażowych. W związku z powyższym dokonano rocznej analizy efektywności kanału aptecznego i podjęto decyzję o jego istotnym ograniczeniu na rzecz bardziej rozwojowych i wydajnych kanałów, takich jak sprzedaż bezpośrednia do firm i dużych korporacji, które w ramach CSR będą oferowały system Braster swoim pracownikom. Ponadto zespół BRASTER w dalszym ciągu podejmował działania mające na celu zarówno budowanie świadomości marki BRASTER, jak i uwrażliwiane kobiet jak ważna w walce z rakiem piersi jest profilaktyka. Powyższe działania zaowocowały m.in. otrzymaniem opinii Polskiego Towarzystwa Ginekologii i Położnictwa.

Ważnym wydarzeniem potwierdzającym efektywność podjętych w IV kwartale 2017 roku działań było sfinalizowanie umowy na dostarczenie ponad 1.500 pakietów badań do Santander Consumer Bank, które zostaną przekazane pracownikom powyższej instytucji w ramach inicjatywy BeHealthy promującej zdrowy i aktywny tryb życia wśród zatrudnionych. Zawarta z Santander Consumer Bankiem umowa potwierdza, że rynek polski otwiera się na telemedycynę, i że w perspektywie kolejnych lat ta gałąź opieki medycznej może zyskiwać coraz więcej zwolenników.

W ocenie Zarządu powzięte kroki w dłuższej perspektywie przełożą się na wyniki finansowe Spółki.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2018-01-10Marcin HalickiPrezes Zarządu
2018-01-10Konrad KowalczukCzłonek Zarządu

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »