Comarch wyróżniony w raporcie Gartnera Magic Quadrant for Content Services Platforms 2017

Comarch, globalny dostawca rozwiązań IT, został wyróżniony w raporcie Gartnera Magic Quadrant for Content Services Platforms 2017 dzięki kompleksowej wizji rozwiązania i możliwościom wdrożeniowym.

Comarch, globalny dostawca rozwiązań IT, został wyróżniony w raporcie Gartnera Magic Quadrant for Content Services Platforms 2017 dzięki kompleksowej wizji rozwiązania i możliwościom wdrożeniowym.

W 2016 roku Gartner przedstawił rozwiązania klasy Content Services Platforms (CSP) jako ewolucję rozwiązań Enterprise Content Management (ECM). Zmiana podejścia do ECM była podyktowana obecnymi wymaganiami rynku oraz potrzebami zarządzania dokumentami i treścią połączonymi z procesami biznesowymi w cyfrowym środowisku pracy.

Gartner wyjaśnia: "Content Services Platforms to kolejny etap w zarządzaniu treścią przedsiębiorstwa (ECM), reprezentujący przejście z własnych systemów i repozytoriów do modelu otwartych usług."

- Znalezienie się w raporcie Magic Quadrant Gartnera, w TOP 20 pośród 800 globalnych dostawców systemów ECM/CSP, to prawdziwy sukces. Osiągnęliśmy to dzięki wdrożeniom u globalnych klientów, takich jak Technicolor, BIC, SAS, Valeant, czy BP, oraz szerokiej gamie rozwiązań dedykowanych dla specyficznych branż. - mówi Adam Beldzik, dyrektor Business Unit E-INVOICING

Reklama

- Platformy Content Services są zaprojektowane nie tylko do zarządzania dokumentami, ale także dla zapewnienia przewagi konkurencyjnej i zoptymalizowania wielu procesów w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Nasza oferta jest odpowiedzią na potrzeby klientów, związanych z gromadzeniem, wymianą i procesowaniem treści w chmurze, zarówno w relacjach ze współpracownikami, jak i z zewnętrznymi dostawcami, czy klientami. Oferta, która w sposób całościowy odpowiada na wymagania i potrzeby biznesowe rynku - dodaje Beldzik.

W raporcie Magic Quadrant for Content Services Platforms Gartner ocenia dostawców pod kątem możliwości dostarczania usług związanych z dokumentami i treścią w cyfrowym środowisku pracy oraz możliwościom wsparcia istniejących i pojawiających się scenariuszy biznesowych związanych z dokumentami i ich procesowaniem.

W raporcie Comarch został nazwany jako dostawca usług do zarządzania danymi i dokumentami, który spełnia wszystkie wymagania związane z obsługą dokumentów, w tym przechwytywania dokumentów, rozpoznawania treści (OCR), procesów workflow, śledzenia oraz wsparcia całego cyklu życia dokumentu i jego archiwizacji. Ponadto Comarch oferuje szeroki wachlarz funkcjonalności związanych z procesowaniem treści oraz rozwiązań dedykowanych dla specyficznych branż (zdrowie, retail, przemysł i bankowość).

- Tematyką związaną z rozwiązaniami ECM/CSP zajmuję się od niemal 20 lat. Przez cały ten czas, obserwowałem rosnącą z roku na rok w tempie wykładniczym ilość informacji produkowanych przez organizacje, z którymi współpracowaliśmy. Ten ciągle powiększający się ogrom danych potrzebował nadążających za jego przyrostem systemów, które potrafią go organizować i co więcej, rozumieć. Dlatego też wszystkie działania R&D planowane i realizowane w ramach mojego zespołu, były zorientowane na poprawę obszarów kluczowych dla osiągnięcia tych celów: wymiany wiedzy i kolaboracji, dobrej obsługi transakcyjnej dokumentów, zgodności z normami prawnymi i co również istotne, szerokich możliwości integracyjnych. Umieszczenie Comarch ECM w MQ Gartnera, szczególnie w momencie kiedy Enterprise Content Management jest redefiniowany jako Content Services Platforms, potwierdza że obrana strategia była dobra. W chwili obecnej, mamy doskonały punkt startu do dalszego rozwoju i wzmacniania naszej pozycji rynkowej, co jest bardzo istotne w czasach, kiedy realnie dostępnymi stały się narzędzia i wiedza umożliwiające wykorzystanie Machine Learning w użytecznych dla klientów rozwiązań CSP scenariuszach biznesowych, uzyskując zbliżone do ludzkiego rozumienie przez system danych i dokumentów organizacji - Artur Baran, Comarch E-INVOICING RnD Director

Comarch, w odpowiedzi na pojawiające się wymagania i potrzeby klientów, dostosowuje swoją ofertę od dłuższego czasu. Rozwiązania do wymiany danych i zarządzania dokumentami ewoluują w stronę Content Services Platforms, by sprostać wymaganiom biznesowym w cyfrowym środowisku pracy. Gartner przewiduje, że do 2020 roku około 20% dostawców zmieni swoją ofertę ECM na Content Services Platforms.

Gartner

Gartner, Inc. (NYSE: IT) to wiodąca firma analityczno-doradcza. Przedsiębiorstwo pomaga liderom biznesowym z różnych dziedzin, branż, oraz o różnej wielkości w podejmowaniu właściwych decyzji w zakresie wykorzystania technologii i zarządzania technologiami.

Gartner ma siedzibę w Stamford, Connecticut, USA. Firma zatrudnia ponad 13 000 pracowników, którzy świadczą usługi dla ponad 11 000 przedsiębiorstw w 100 krajach.

Firma Gartner nie wspiera żadnego dostawcy, produktu czy usługi przedstawionych w publikacjach badawczych. Nie doradza też wyboru jedynie tych dostawców, którzy osiągnęli najwyższe oceny. Publikacje badawcze Gartnera zawierają opinie organizacji badawczej jaką jest Gartner i nie powinny być traktowane jak fakty. Gartner zrzeka się wszelkich gwarancji, wyrażonych lud domniemanych, w odniesieniu do badań, w tym gwarancji przydatności handlowej czy dla określonego celu.

Opr. KM

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »