BCZ (BCZ): Czasowe ograniczenie obsługi klientów - raport 69

Mając na uwadze dalsze funkcjonowanie Banku i zagwarantowanie wypłaty środków wszystkim klientom Banku podjął decyzję o czasowym ograniczeniu obsługi klientów.

Zarząd Banku Częstochowa S.A. informuje, że w związku z wzmożonymi wypłatami środków pieniężnych przez klientów Banku (także ze zrywanych lokat terminowych) nastąpiła czasowa utrata bieżącej płynności finansowej Banku Częstochowa S.A.

Mając na uwadze dalsze funkcjonowanie Banku i zagwarantowanie wypłaty środków wszystkim klientom Banku podjął decyzję o czasowym ograniczeniu obsługi klientów. W tym okresie Zarząd Banku zamierza zintensyfikować działania w celu pozyskania środków finansowych z innych źródeł.

Jednocześnie Zarząd Banku zapewnia, że po uzyskaniu dalszych środków pieniężnych uruchomi obsługę Klientów, a o terminie uruchomienia ponownej obsługi placówek Bank Częstochowa S.A. poinformuje w odrębnym komunikacie.

Reklama
Emitent
Dowiedz się więcej na temat: bank | funkcjonowanie | Częstochowa | wypłaty | obsługa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »