BCZ (BCZ): Czasowe ograniczenie obsługi klientów - raport 69
Mając na uwadze dalsze funkcjonowanie Banku i zagwarantowanie wypłaty środków wszystkim klientom Banku podjął decyzję o czasowym ograniczeniu obsługi klientów.
Zarząd Banku Częstochowa S.A. informuje, że w związku z wzmożonymi wypłatami środków pieniężnych przez klientów Banku (także ze zrywanych lokat terminowych) nastąpiła czasowa utrata bieżącej płynności finansowej Banku Częstochowa S.A.
Mając na uwadze dalsze funkcjonowanie Banku i zagwarantowanie wypłaty środków wszystkim klientom Banku podjął decyzję o czasowym ograniczeniu obsługi klientów. W tym okresie Zarząd Banku zamierza zintensyfikować działania w celu pozyskania środków finansowych z innych źródeł.
Jednocześnie Zarząd Banku zapewnia, że po uzyskaniu dalszych środków pieniężnych uruchomi obsługę Klientów, a o terminie uruchomienia ponownej obsługi placówek Bank Częstochowa S.A. poinformuje w odrębnym komunikacie.