Hygienika rozwija marki własne

- Hygienika zamierza rozwijać w tym roku produkty własnych marek, rozważa też możliwość konsolidacji z innymi podmiotami z branży higieniczno-kosmetycznej - podała spółka w opublikowanej w czwartek strategii.

- Hygienika zamierza rozwijać w tym roku produkty własnych marek, rozważa też możliwość konsolidacji z innymi podmiotami z branży higieniczno-kosmetycznej - podała spółka w opublikowanej w czwartek strategii.

- Hygienika zamierza rozwijać w tym roku produkty własnych marek, rozważa też możliwość konsolidacji z innymi podmiotami z branży higieniczno-kosmetycznej - podała spółka w opublikowanej w czwartek strategii.

Dodatkowym źródłem przychodów firmy ma być dystrybucja produktów obcych, typu kosmetyki czy chemia gospodarcza.

Dotychczasowym motorem wzrostu przychodów spółki była sprzedaż produktów private label w kategorii pieluszek jednorazowych oraz tzw. higieny kobiecej.

"W roku 2011 firma koncentrować się będzie głównie na zwiększeniu sprzedaży produktów pod własnymi markami producenta. Aktualnie ich udział w przypadku pieluszek jednorazowych wynosił 5 proc., a w roku kolejnym ma on wzrosnąć do poziomu 15 proc. ogólnych przychodów firmy" - podała Hygienika.

Reklama

Spółka w swoim portfolio posiada dwie marki pieluch jednorazowych, ekonomiczną i premium.

Firma cały czas zamierza też być obecna w segmencie private label. Obecnie jest dostawcą produktów marek własnych dla sieci krajowych, m.in. Tesco, Real, Makro, Kaufland, Auchan, POLOmarket oraz dla sieci zagranicznych, m.in. Tesco Czechy, Tesco Słowacja, Kaufland Czechy, Kaufland Słowacja, Auchan Rosja.

Oferta produktów dla dzieci ma być poszerzona w tym roku o nowe artykuły. W ofercie spółki znajdą się chusteczki nawilżane sensitive i normal oraz dziecięce produkty kosmetyczne - szampony i płyny do kąpieli (które mają być importowane od producentów tych wyrobów).

Hygienika zamierza też w bieżącym roku rozwijać sprzedaż artykułów higieny kobiecej pod własną marką. Od I kwartału mają być one dystrybuowane również poza Polską.

Dodatkowym źródłem przychodów firmy ma być dystrybucja produktów obcych, typu kosmetyki czy chemia gospodarcza.

Dotychczasowym motorem wzrostu przychodów spółki była sprzedaż produktów private label w kategorii pieluszek jednorazowych oraz tzw. higieny kobiecej.

"W roku 2011 firma koncentrować się będzie głównie na zwiększeniu sprzedaży produktów pod własnymi markami producenta. Aktualnie ich udział w przypadku pieluszek jednorazowych wynosił 5 proc., a w roku kolejnym ma on wzrosnąć do poziomu 15 proc. ogólnych przychodów firmy" - podała Hygienika.

Spółka w swoim portfolio posiada dwie marki pieluch jednorazowych, ekonomiczną i premium.

Firma cały czas zamierza też być obecna w segmencie private label. Obecnie jest dostawcą produktów marek własnych dla sieci krajowych, m.in. Tesco, Real, Makro, Kaufland, Auchan, POLOmarket oraz dla sieci zagranicznych, m.in. Tesco Czechy, Tesco Słowacja, Kaufland Czechy, Kaufland Słowacja, Auchan Rosja.

Oferta produktów dla dzieci ma być poszerzona w tym roku o nowe artykuły. W ofercie spółki znajdą się chusteczki nawilżane sensitive i normal oraz dziecięce produkty kosmetyczne - szampony i płyny do kąpieli (które mają być importowane od producentów tych wyrobów).

Hygienika zamierza też w bieżącym roku rozwijać sprzedaż artykułów higieny kobiecej pod własną marką. Od I kwartału mają być one dystrybuowane również poza Polską.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: czwartek | Marek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »