CFG (CFG): Informacja dotycząca sprzedaży gry Phantom Doctrine - raport 10
Raport bieżący nr 10/2018
Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd CreativeForge Games S. A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka”, "Emitent”) informuje, iż na podstawie posiadanych przez Zarząd danych i według stanu na dzień 30.09.2018 r. gra Phantom Doctrine ("Gra”), która miała premierę w dniu 14.08.2018 r. sprzedała się w ilości ponad 70 tys. kopii we wszystkich kanałach dystrybucji (PC, PlayStation 4, Xbox One).
Koszt wytworzenia Gry wyniósł ok. 7,3 mln zł. Wedle szacunków Zarządu Gra osiągnie rentowność w przypadku przekroczenia 215 tys. szt. sprzedanych kopii na wszystkich platformach.
Zarząd na podstawie doświadczeń z poprzedniej produkcji Spółki (tj. gry Hard West) ocenia, że Phantom Doctrine będzie stabilnie sprzedawać się w okresie do 3 lat od daty wydania, a największe peaki sprzedażowe będą miały miejsce podczas promocji.
Jednocześnie Zarząd informuje, że według stanu na dzień 31.10.2018 r. tzw. lista oczekujących na zakup Gry w sklepie STEAM tj. "STEAM WISHLIST” przekracza liczbę 220 tys. graczy.
Obecnie trwa promocja Gry tzw. Halloween Sale, a planowana jest jeszcze ekspozycja Gry podczas kolejnych promocji do końca 2018 r.
Gra jest poprawiana i ulepszana - o czym świadczą rosnące opinie - 86% opinii pozytywnych z ostatnich 30 dni w sklepie STEAM. Udostępniana jest też nowa zawartość do Gry, przygotowywana na podstawie dialogu ze społecznością graczy.
Zarząd Emitenta zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż może mieć ona istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Emitenta oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Spółki notowanych w alternatywnym systemie obrotu.
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2018-10-31 | Kacper Szymczak | Prezes Zarządu | |||
2018-10-31 | Mateusz Zawadzki | Wiceprezes Zarządu | |||