ASTRO (ASR): Badanie oglądalności kanału E-Sport - raport 4

Raport bieżący nr 4/2018

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd spółki Astro S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: "Spółka", "Emitent") przekazuje do publicznej wiadomości, że w dniu 12 marca 2018 r. rozpocznie się badanie oglądalności kanału E-Sport prowadzone przez Nielsen Audience Mesaurement, wiodącą firmę specjalizującą się w telemetrycznych badaniach oglądalności. Zgodnie z posiadanymi informacjami badanie potrwa 2 tygodnie.

Badanie to jest prowadzone na zlecenie Domu Mediowego pod kątem wprowadzenia spotów reklamowych w kanale E-Sport. Wprowadzenie spotów nastąpi w drugim kwartale 2018 roku.

Reklama

Powyższe wydarzenie w ocenie Emitenta, będzie równoznaczne z uzyskiwania przychodów przez Emitenta z działalności kanału E-Sport.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2018-02-28Ryszard KrajewskiPrezes Zarządu

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »