ATAL (1AT): Informacja o sprzedaży mieszkań ATAL S.A. w miesiącu październiku 2013r. - raport 2

Zarząd ATAL S.A. informuje, iż miesiącu październiku 2013r. spółka sprzedała 144 mieszkania, czyli dwukrotnie więcej niż w analogicznym okresie 2012 roku. Dodatkowo zostały zarezerwowane aż 142 mieszkania w inwestycjach firmy.

Sprzedaż narastająco w bieżącym roku wyniosła 1072 mieszkania, odnotowując rok do roku ponad 80-procentowy wzrost.


Największym zainteresowaniem cieszyły się krakowskie inwestycje spółki: Nadwiślańska 11 Apartamenty, Bronowice Residence III, City Towers Czyżyny, Lindego Park oraz Nowy Żabiniec. W stolicy małopolski podpisano 88 umów. Wysoki poziom sprzedaży odnotowano także we Wrocławiu, gdzie w październiku sfinalizowano 35 transakcji, głownie na inwestycjach: Osiedle Mieszczańskie, Agrestowa Aleja oraz Zielone Wojszyce. Nabywców przyciąga także inwestycja Dyrekcyjna 33, która powstaje w centrum miasta. Dużą popularnością cieszy się warszawski projekt ATAL Marina, w którym sprzedano już blisko 90-procent mieszkań oraz ATAL Francuska Park w Katowicach, gdzie w ostatnim miesiącu podpisano 10 umów.

Reklama

Dużym zainteresowaniem cieszy się oferta wykończenia wnętrz - Atal Design. Ponad 60% nabywców wybiera opcję, w której mogą odbierać mieszkania gotowe do zamieszkania w chwili jego nabycia. Rośnie także liczba klientów, którzy inwestują w nieruchomości pod wynajem. Stanowią oni około 20% nabywców.


Podstawa prawna: §4 Załącznika nr 4 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu.



Osoby reprezentujące spółkę:
Zbigniew Juroszek - Prezes Zarządu

GPW
Dowiedz się więcej na temat: ATAL S.A. | Mieszkanie+ | sprzedaż mieszkań
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »