POSITIVE (POS): Istotna informacja - raport 40
Zarząd Positive Advisory S.A. informuje o podpisaniu zamówienia, w ramach umowy ramowej, z jednym z największych banków na świecie, na dostarczanie usługi Service Desk w ramach centrum obsługi procesów IT dla regionu EMEA. Zespół Positive Advisory S.A. będzie świadczył usługi wsparcia IT dla kilkudziesięciu tysięcy użytkowników banku na świecie. Przewidywana wartość zamówienia przekracza 10% kapitału zakładowego, tym samym wypełnia kryterium uznania umowy za istotną w rozumieniu Regulaminu ASO. Zarząd Positive Advisory S.A. spodziewa się zwiększania wartości zamówienia przez Klienta w trakcie jego trwania.
Powyższe zamówienie jest rezultatem realizacji przez Zarząd strategii zwiększania przychodów spółki poprzez rozwój linii biznesowej outsourcingu usług IT dla sektora bankowego i ubezpieczeniowego.
Podstawa prawna: § 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika Nr 3 do Regulaminu ASO - "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Osoby reprezentujące spółkę:
Monika Reszka - Prezes Zarządu
Daniel Stalmach - Członek Zarządu