Kolporter chce mieć 80 sklepów sieci Dobry Wybór

Kolporter, dystrybutor prasy i towarów FMCG, otworzył w Ełku dwa sklepy spożywcze w ramach sieci Dobry Wybór. Do lipca 2012 roku sieć Dobry Wybór ma liczyć co najmniej 80 sklepów w całej Polsce - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

Kolporter, dystrybutor prasy i towarów FMCG, otworzył w Ełku dwa sklepy spożywcze w ramach sieci Dobry Wybór. Do lipca 2012 roku sieć Dobry Wybór ma liczyć co najmniej 80 sklepów w całej Polsce - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

Dotychczas sklepy sieci Dobry Wybór otwierane były jedynie na terenach woj. mazowieckiego i świętokrzyskiego. Placówki w Ełku są pierwszymi punktami, które zostały utworzone w woj. warmińsko-mazurskim.

- W niedługim czasie mają również powstać punkty w innych miastach Polski: Łodzi, Włocławku, Toruniu, Inowrocławiu, Bolesławcu, Lubinie, Krakowie, Nowym Sączu, Lublinie i Skarżysku. Do lipca 2012 roku sieć Dobry Wybór będzie liczyć co najmniej 80 sklepów w całej Polsce - podała spółka.

Aktualnie do sieci samoobsługowych sklepów spożywczych Dobry Wybór należy 15 placówek.

Reklama

Sklepy sieci Dobry Wybór prowadzone są w systemie partnerskim. Osobą bezpośrednio odpowiedzialną za funkcjonowanie sklepu jest prowadzący własną działalność gospodarczą partner Kolportera. Firma oddaje mu w użytkowanie lokal wraz z pełnym wyposażeniem oraz zapewnia dostawę towarów handlowych. Partner świadczy w zamian usługę pośrednictwa sprzedaży.

Kolporter, do którego należy sieć Dobry Wybór, jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w Polsce. Spółka jest właścicielem ponad 870 saloników prasowych (w tym blisko 70 salonów premium Top-Press).

PAP
Dowiedz się więcej na temat: prasy | sklepy spożywcze | Kolporter S.A.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »