Link4 sprzedał 4 444 polisę

Już po siedmiu tygodniach obecności na rynku Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA zanotowało sprzedaż 4 444 polisy.

Już po siedmiu tygodniach obecności na rynku Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA zanotowało sprzedaż 4 444 polisy.

Przypis składki ubezpieczeniowej brutto osiągnął poziom 4,4 mln zł, w tym składka z casco wynosi ponad 2,5 mln zł. Wśród wszystkich wystawionych w Link4 polis ubezpieczenie casco stanowi ponad 46 proc.. Inkaso składki na dzień 4 marca 2003 roku wyniosło 2,5 mln zł.

Około 30 proc. klientów Link4 to mieszkańcy województwa mazowieckiego. W innych regionach kraju udział firmy jest równomierny. Aż 20 proc. kupujących polisy

w Link4 stanowią kobiety.

Najczęściej ubezpieczanymi samochodami w Link4 TU SA są: Fiat, Daewoo, Volkswagen i Opel, co odpowiada strukturze posiadanych samochodów osobowych w Polsce.

Reklama

Dotychczas ubezpieczeniom direct zaufało prawie pięć tysięcy kierowców. Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom Link4 obsługi na wysokim poziomie nie tylko przy zakupie polisy, ale również przy likwidacji ewentualnej szkody? powiedział Mariusz J. Sarnowski, prezes Link4 TU SA.

Link4 jest pierwszą w Polsce firmą oferującą ubezpieczenia direct. Jej produkty są skierowane do indywidualnych odbiorców ubezpieczeń samochodowych. Podstawą odnoszącego sukcesy w krajach Europy Zachodniej modelu biznesowego Link4 jest sprzedaż polis ubezpieczeniowych przez telefon. Firma nie utrzymuje terenowej sieci sprzedaży w postaci agentów, pośredników i oddziałów, co redukuje koszty działalności operacyjnej, stąd też niższe ceny ubezpieczeń oferowanych przez Link4.

Zaawansowana technologia i jedno z największych call center w kraju zapewniają całodobowy dostęp do profesjonalnych usług oraz serwisu poszkodowego.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: polisy | składki | link4
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »