Usunięto awarię, nie ma problemów z logowaniem

mBank usunął już awarię polegająca na trudnościach z zalogowaniem się do systemu transakcyjnego - poinformował w czwartek Piotr Rutkowski, zastępca rzecznika prasowego mBanku.

- Mieliśmy awarię, która trwała około godziny. Problemy polegały na wydłużonym czasie albo kłopotach z zalogowaniem się do serwisu transakcyjnego i do aplikacji mobilnej mBanku - powiedział Rutkowski.

- Były opóźnienia w działaniu serwisu, ale problem ten został rozwiązany - dodał.

Rutkowski zaznaczył, że karty, infolinia i placówki działały normalnie, bez problemów.

Sprawdź bieżące notowania mBanku na stronach BIZNES INTERIA.PL

PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »