GLOBALTR (GTR): Naruszenie zasad Dobrych praktyk spółek notowanych na rynku NewConnect - raport 7

Zarząd Spółki Global Trade S.A. wskazuje, iż wypełniając zasadę 16a zbioru zasad „Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect” informuje o naruszeniu przez Spółkę obowiązku informacyjnego wynikającego z § 3 ust. 1 pkt 7 załącznika nr 3 do Regulaminu ASO poprzez nieprzekazanie raportu o powołaniu i odwołaniu członków rady nadzorczej, a także informacji o których mowa w §10 pkt 20) załącznika nr 1 do Regulaminu ASO w terminie zgodnym z § 6 ust 1 załącznika nr 3 do Regulaminu ASO tj. niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin. Spółka wskazuje, iż powodem naruszenia powyższych przepisów było nieprzekazanie życiorysu przez członków rady nadzorczej.

Reklama


Podstawa prawna: § 4 ust. 3 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje Bieżące i Okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect" w zw. z pkt 16a Załącznika nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy z dnia 31 października 2008 r. „Dobre praktyki spółek notowanych na NewConnect”, zmienionych Uchwałą Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 r. w sprawie zmiany dokumentu „Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".

Osoby reprezentujące spółkę:
Marcin Jarecki - Prezes Zarządu

GPW
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »