Nowa jakość obsługi klienta w Credit Suisse Life & Pensions

Credit Suisse Life & Pensions wprowadziło Karty Klienta, które pozwalają na bezpieczne uzyskiwanie szczegółowych informacji o posiadanych produktach ubezpieczeniowych drogą telefoniczną.

Credit Suisse Life & Pensions wprowadziło Karty Klienta, które pozwalają na bezpieczne uzyskiwanie szczegółowych informacji o posiadanych produktach ubezpieczeniowych drogą telefoniczną.

Istnieją dwa rodzaje Karty: dla członków Credit Suisse Life & Pensions OFE oraz dla posiadaczy polis ubezpieczeniowych Credit Suisse Life & Pensions TUnŻ SA.

Właściciele obu kart już wkrótce będą mogli korzystać z interaktywnego serwisu internetowego i serwisu SMS. Ponadto osobom, które wykupiły polisę ubezpieczeniową na życie, wydana przez firmę życiową Karta, daje możliwość skorzystania ze zniżki przy zakupie produktów partnerów firmy.

Dzięki Karcie Klienta uzyskanie informacji o wysokości składek ubezpieczeniowych czy o środkach zgromadzonych w OFE, jak również dokonanie zmiany danych osobowych, staje się bardzo proste. Wystarczy mieć telefon w zasięgu ręki mówi Mateusz Sobula, Dyrektor ds. Strategii i Marketingu Credit Suisse Life & Pensions TUnŻ SA. Nasz system jest także bardzo bezpieczny. Każda karta wyposażona jest w sześciocyfrowy kod PIN, służący identyfikacji klienta. Żeby uzyskać dostęp do informacji, należy podać tylko trzy losowo wybrane przez operatora cyfry. Takie rozwiązanie skutecznie utrudnia poznanie kodu przez osoby postronne mówi dyrektor Sobula.

Reklama

Korzystając z Karty, klienci Credit Suisse Life & Pensions OFE mogą telefonicznie sprawdzić m.in. swoje dane osobowe i prześledzić dokonywane w nich zmiany. Mogą także uzyskać informacje na temat wysokości środków zgromadzonych na rachunku, aktualnej wartości jednostek rozrachunkowych czy wpłynięcia składek za poszczególne miesiące.

Natomiast klienci Credit Suisse Life & Pensions TUnŻ SA mogą uzyskać informacje związane ze zmianą wysokości składki lub sumy ubezpieczenia. Mają także dostęp do wyników symulacji, mogą dokonywać zmian swojego adresu i osoby uposażonej.

Dodatkowo - każdy klient Credit Suisse Life & Pensions TUnŻ SA posiadający Kartę może - na preferencyjnych warunkach - skorzystać z usług i kupić produkty partnerów firmy Credit Suisse Life & Pensions TUnŻ S.A.

Już wkrótce Credit Suisse zamierza wprowadzić dwie nowe usługi ułatwiające komunikację klientów z firmami Credit Suisse Life & Pensions: serwis internetowy, za pośrednictwem którego klienci będą mogli m. in. sprawdzić stan swojego rachunku w OFE i dokonać zmian swoich danych osobowych, oraz serwis SMS. Usługa oparta na SMS-ach jest nowatorskim narzędziem na rynku ubezpieczeń na życie i funduszy emerytalnych w Polsce. Za pomocą krótkich wiadomości tekstowych przesyłanych na telefon komórkowy Credit Suisse będzie informować swoich klinetów o zapisach na rachunkach członków, przypominać o terminach płatności składek oraz zawiadamiać o nowościach w ofercie i promocjach. SMS-y będą wykorzystywane także w komunikowaniu się z agentami firmy.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: OFE | karty | high | firmy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »