Nowe logo Banku Handlowego

Z dniem 12 listopada br. Bank Handlowy w Warszawie SA wprowadza nowe logo - wspólny znak dla bankowości komercyjnej i detalicznej.

Z dniem 12 listopada br. Bank Handlowy w Warszawie SA wprowadza  nowe logo - wspólny znak dla bankowości komercyjnej i detalicznej.

Sukcesywnie do końca przyszłego roku nastąpi zmiana oznakowania sieci ponad 160 oddziałów w całym kraju. Cała sieć oddziałów, zarówno korporacyjnych jak i detalicznych, będzie oznaczona jednym znakiem uzupełnionym o statutową nazwę Banku - Bank Handlowy w Warszawie SA.

"Od momentu fuzji w marcu 2001 r. działaliśmy na rynku pod dwiema różnymi markami dla bankowości korporacyjnej i detalicznej. Przez ostatni rok oczywistą stała się dla nas potrzeba ustalenia jednej marki dla obu części Banku, czytelnie identyfikującej naszą instytucję w oczach obecnych i potencjalnych Klientów. Wybraliśmy znak towarowy "citibank handlowy" jako wspólny dla obu obszarów działalności Banku" - powiedział Cezary Stypułkowski, prezes zarządu Banku Handlowego w Warszawie SA.

Reklama

Połączenie obu marek w pełni odzwierciedla strategię banku, jako instytucji oferującej pod jednym dachem pełen wybór produktów finansowych zarówno dla klientów korporacyjnych, jak i indywidualnych. Nowe logo podkreśla wszechstronny charakter oferty banku.

Shirish Apte, wiceprezes zarządu banku powiedział: "Jesteśmy silnym lokalnym Bankiem, wzmocnionym przez fakt bycia częścią potężnej instytucji międzynarodowej. Mamy nadzieję, że nowy symbol stanie się znakiem rozpoznawczym jednego z najnowocześniejszych banków na polskim rynku".

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: bank | Citi Handlowy S.A. | logo | Warszawa | 12 listopada | bańki | nowe logo | znak
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »