TRUEGS (TGS): Wprowadzenie nowych produktów do oferty Spółki – kosmetyki Pszczółka Maja i pasty Azeta BIO. - raport 19

Raport bieżący nr 19/2017

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

W nawiązaniu do komunikatu ESPI 01/2017 z dnia 2 stycznia 2017 roku, Zarząd K&K HERBAL POLAND S. A. z siedzibą w Wieliczce ("Spółka"), informuje że w dniu dzisiejszym tj. 19 czerwca 2017 roku zostały wprowadzone do oferty Spółki nowe produkty :

- kosmetyki dla dzieci pod marką Pszczółka Maja .

- organiczne pasty do zębów dla dzieci w wieku 0 – 36 miesięcy Azeta BIO.

Seria kosmetyków Pszczółka Maja to cztery produkty: szampon, żel pod prysznic, balsam do ciała oraz płyn do kąpieli. Produkty na rynku wyróżnia poręczna tuba oraz silna marka, która jest znana na rynku. Producent wspiera fundację SAVE THE BEES wspierającą ideę ratowania pszczół.

Reklama

Pasty dla dzieci to seria trzech smaków: jabłko, truskawka, banan. Pasty są w pełni organiczne, nie zawierają fluoru, parabenów, SLS i są w pełni bezpieczne w razie połknięcia. Produkty wykonane są w precyzyjnie wyselekcjonowanych surowców i składników aktywnych.

Wprowadzenie nowych proktów Pszczółka Maja oraz past Azeta BIO sfinansowane zostało ze środków pozyskanych z emisji akcji serii F i stanowiło jeden z jej celów.

Zarząd spółki ocenia, że wprowadzenie nowych produktów do oferty Spółki ma istotne znaczenie dla rozwoju Spółki i będzie miało pozytywny wpływ na przychody i zyski w 2017 roku.

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2017-06-19Krzysztof MiłaszewskiPrezes Zarządu

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »