REDAN (RDN): Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w grudniu 2017 r. - raport 1

Raport bieżący nr 1/2018

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w grudniu 2017 r. wyniosła ok. 73 mln co oznacza spadek o 1% w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 615 mln zł i była niższa o ok. 0,7% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Reklama

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec grudnia wyniosła 143,6 tys. m2, co oznacza wzrost o 1% w odniesieniu do grudnia 2016.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w grudniu 2017 r. wyniósł ok. 47 mln zł, co oznacza spadek o 2% w porównaniu do grudnia roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 381 mln zł i była wyższa o ok. 1% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w grudniu 2017 wyniosły ok. 0,9 mln zł co oznacza spadek o 15% w stosunku do grudnia 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 9,6 mln zł i była o 7% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Sieć TXM na koniec grudnia składała się z 401 sklepów własnych o łącznej powierzchni 106,4 tys. m2, która była o 6% wyższa niż na koniec grudnia 2016.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w grudniu 2017 r. wyniosła ok. 26 mln zł i była wyższa o 1% niż w grudniu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 233 mln zł i była 4% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w grudniu 2017 wyniosły 2,9 mln zł co oznacza spadek o 9% w stosunku do grudnia 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 31,4 mln zł i była 6% niższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec grudnia wyniosła 37,2 tys. m2, tj. była na poziomie o 11% niższym niż w tym samym momencie 2016 r.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2018-01-05Bogusz KruszyńskiPrezes ZarząduBogusz Kruszyński

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »