Partner Warner Bros.

INTERIA.PL podpisała umowę z Warner Bros. Poland, na mocy której objęła wyłączny patronat internetowy nad wszystkimi filmami kinowymi wprowadzanymi przez Warner Bros. w 2001 roku.

INTERIA.PL podpisała umowę z Warner Bros. Poland, na mocy której objęła wyłączny patronat internetowy nad wszystkimi filmami kinowymi wprowadzanymi przez Warner Bros. w 2001 roku.

Pod adresem www.warnerbros.interia.pl uruchomiony został specjalny serwis portalu poświęcony w całości Warner Bros. i dystrybuowanym przez niego filmom kinowym. Serwis jest na bieżąco uaktualniany, zawiera informacje o wszystkich premierach filmów Warner Bros., materiały archiwalne i prasowe oraz zapowiedzi i aktualności.

Szczególną atrakcją dla miłośników X Muzy jest archiwum zawierające informacje o filmach Warner Bros., które weszły do kin począwszy od 1997 roku. Znaleźć w nim można szczegółowe informacje o samym filmie, obsadzie, ścieżce dźwiękowej, realizatorach a także relacje z planu zdjęciowego oraz fotosy z filmu.

Reklama

Każdej premierze towarzyszyć będzie odrębny serwis poświęcony filmowi. W ramach działań towarzyszących premierom, INTERIA.PL realizować będzie kampanie promocyjne w obrębie portalu obejmujące bannery, buttony, internetowe kartki pocztowe, wygaszacze ekranu, ankiety na temat filmów oraz inne interaktywne upominki dla internautów. Organizowane też będą konkursy, w których nagrodami będą gadżety ufundowane przez Warner Bros. Poland oraz zaproszenia na premiery i seanse kinowe. Wybranym tytułom towarzyszyć będzie kampania reklamowa w radiu RMF FM.

Warner Bros. jest jedną z najstarszych i w chwili obecnej największą amerykańską wytwórnią filmową, która dwa lata temu obchodziła 75. rocznicę powstania. Warner Bros. Poland zajmuje się rozpowszechnianiem na terytorium Polski filmów Warner Bros. oraz wytwórni, z którymi współpracuje. Od początku istnienia na rynku polskim wprowadził na ekrany takie przeboje kinowe jak "Matrix", "Oczy Szeroko Zamknięte", "Urodzeni Mordercy", "Gorączka", "Negocjator" czy "Miasteczko South Park". W 2001 r. widzowie będą mogli obejrzeć takie filmy jak "Pokemon. Film Pierwszy", drugą i trzecią część "Matrixa", "Dowod Życia" z Russellem Crowe i Meg Ryan, "A.I." ("Sztuczna Inteligencja") znakomite widowisko Stevena Spielberga oraz film "Sweet November" z Keanu Reevesem i Charlize Theron.

Współpracę pomiędzy firmami rozpoczyna internetowa kampania promocyjna światowego hitu "Pokemon. Film Pierwszy".

INTERIA.PL jest czołowym ogólnotematycznym portalem w Polsce, pierwszym portalem, który zadebiutuje na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Posiada ponad 500 tysięcy zarejestrowanych użytkowników i notuje ponad 3 mln. odsłon stron internetowych dziennie.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: partner | Warner Bros. | serwis | film | partnerzy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »