Pierwszy kiosk mBanku

mBank uruchomił w Łodzi pierwszy mKiosk - punkt obsługi klientów w świecie rzeczywistym.

mBank uruchomił w Łodzi pierwszy mKiosk - punkt obsługi klientów w świecie rzeczywistym.

mKiosk mBanku działa w Pasażu Łódzkim przy Al. Włókniarzy 64 i zapewnia Klientom bezpośredni dostęp do rachunków i gotówki.

mKiosk to przede wszystkim:

- stanowisko internetowe, dzięki któremu klienci maja zapewniony stały dostęp do rachunków w mBanku i mogą wykonywać wszystkie operacje dostępne przez kanał internetowy;

- 2 stanowiska telefoniczne, dzięki którym klienci mogą bezpośrednio połączyć się z mLinią. Te stanowiska pozwalają wykonywać operacje na rachunkach w mBanku zarówno za pomocą automatycznego teleserwisu mLinii jak i bezpośrednio korzystając z pomocy operatora;

Reklama

- bankomat Euronetu do wypłat środków finansowych z rachunków w mBanku;

- bankomat depozytowy mBanku, dzięki któremu po raz pierwszy klienci mBanku mogą wpłacać gotówkę do mBanku bez prowizji. Operacje te mogą być dokonywane zarówno przy użyciu karty mBanku jak i przez wpisanie nr rachunku w mBanku - wpłaty gotówkowe nie są obarczone żadną prowizją.

W mKiosku klient może:

- uzyskać informacje o produktach i usługach w mBanku,

- otworzyć rachunek w mBanku - bez opłat,

- korzystając z bankomatu depozytowego wpłacić gotówkę do mBanku - bez prowizji,

- samodzielnie wykonać operacje w mBanku przez Internet i telefon - bez opłat,

- wypłacić pieniądze w bankomacie Sieci Euronet - bez prowizji.

Dodatkowo mKiosk umożliwia użytkownikom bezpośrednią pomoc pracowników mBanku w zakresie informacji dotyczących oferty oraz procesu założenia rachunków. Doradca mBank jest do dyspozycji klientów codziennie w godzinach: 10.00-20.00 od poniedziałku do soboty oraz 10.00-18.00 w niedzielę.

"Strategia funkcjonowania mBanku zakłada rozwój w stronę banku uniwersalnego, banku pierwszego wyboru, nowoczesnego, innowacyjnego od strony wdrażanych produktów oraz zawansowanego technologicznie - pioniera w obszarze technologii. Jesteśmy przekonani, że model biznesowy mBanku zachowa podstawowe wyróżniki: korzystną cenę - wysokie oprocentowanie oraz brak podstawowych opłat i prowizji, a także wygodę i dostępność w zarządzaniu środkami finansowymi. Przez cały czas analizujemy naszą pozycję i zastanawiamy się, czy barierą dalszego dynamicznego rozwoju mBanku może być brak fizycznej obecności. Dlatego właśnie uruchomiliśmy pilotażowy projekt obecności w świecie rzeczywistym, w przekonaniu, że nie chodzi o konkurowanie na tym polu z innymi bankami detalicznymi, tylko o zminimalizowanie ograniczeń oraz barier dla klientów, związanych chociażby z wpłatą gotówki do mBanku. Jednocześnie strategia funkcjonowania mBanku jest nastawiona na zdalne pozyskiwanie i obsługę klientów - głównie przez kanał internetowy" - dodaje Sławomir Lachowski, Wiceprezes BRE Banku SA, twórca i pomysłodawca mBanku.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: kiosk | operacje | mBank
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »