PKP Intercity sprzedawało za drogie bilety na kilka pociągów TLK

PKP Intercity wykryło w systemie sprzedaży nieprawidłowości związane z naliczaniem opłat za bilety przy przejazdach na wybranych trasach. Chodzi o bilety kupowane przez kilkanaście dni pod koniec 2014 i na początku 2015 roku na pociągi TLK przejeżdżające przez stację Opoczno Południe.

- Większość nadpłaconych kwot nie przekracza 2 złotych. Pasażerowie otrzymają zwroty w kasach przewoźnika lub przelewem na konto. Podstawą jest posiadanie biletu lub dowodu jego zakupu - informuje PKP Intercity.

Zwroty otrzymają pasażerowie, którzy w dniach 16 listopada - 5 grudnia 2014 roku zakupili bilety na przejazd wybranymi pociągami TLK przez stację Opoczno Południe. Pojedyncze przypadki nieprawidłowości przewoźnik wykrył także w przypadku kilku pociągów kursujących przez Opoczno, na które bilety zostały kupione przez Internet lub aplikację mobilną, od 5 grudnia do połowy stycznia 2015 roku. Na zwroty mogą liczyć także pasażerowie przejeżdżający przez stację Wieruszów Miasto pociągu TLK Wiking. Zwrot nadpłaty otrzymają pasażerowie, którzy kupili bilety pomiędzy majem a listopadem ubiegłego roku.

Reklama

- Pasażerowie mogą uzyskać zwrot bezpośrednio w kasach przewoźnika lub przelewem na konto. Podstawą jest bilet lub dowód jego zakupu oraz wypełnienie wniosku. Wnioski dostępne są kasach lub w Centrach Obsługi Klienta i na stronie internetowej. Osoby, które wybiorą opcję złożenia wniosku poza kasą, bilet lub dowód jego zakupu wraz z formularzem powinny wysłać na adres mailowy kilometry@intercity.pl lub na adres: PKP Intercity - Reklamacje, ul. Żelazna 59a, 00-848 Warszawa z dopiskiem "Kilometry".

Rynek Kolejowy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »