ARTIFEX (ART): Początek kampanii promocyjnej My Brother Rabbit - raport 17

Raport bieżący nr 17/2018

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Artifex Mundi S.A. z siedzibą w Zabrzu ("Spółka”) informuje o podjęciu decyzji o rozpoczęciu, w dniu dzisiejszym, kampanii promocyjno-marketingowej gry My Brother Rabbit ("Gra).

My Brother Rabbit to gra przygodowa typu Point'n'Click, opowiadająca o rodzeństwie, które próbuje poradzić sobie z trudną rzeczywistością, szukając oparcia i inspiracji w świecie wyobraźni.

My Brother Rabbit zostanie wydany w drugiej połowie 2018 r. na platformach PC, PlayStation 4, Xbox One oraz Nintendo Switch. Gra jest realizowana przez wewnętrzny zespół deweloperski Spółki, Spółka będzie również wydawcą Gry.

Reklama

My Brother Rabbit jest pierwszą grą Spółki komercjalizowaną w modelu Premium z gatunku innego niż HOPA. W ocenie Zarządu Spółki komercjalizacja Gry może mieć istotny wpływ na wyniki finansowe Spółki.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2018-06-27Tomasz GrudzińskiPrezes Zarządu
2018-06-27Mariusz SzynalikCzłonek Zarządu

Emitent
Dowiedz się więcej na temat: My
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »